دیگه نفس کشیدن سخت شده!

مرجع خبری پرسپولیس : گزارشگران تهرانی منجمله خیابانی و میرزایی از یک سوی روی اعصابمان هستند و مراکز صداوسیمای استان ها هم یک هفته در میان اعصاب ما را با پیست اسکی اشتباه می گیرند.

 

تهیه کننده و گزارشگر فوتبال مرکز اهواز پنجشنبه شب بلایی سر اعصاب پرسپولیسی ها آورد که دردش با هیچ باختی قابل مقایسه نبود.

 

بخشی از افاضات وی را در طول این نود دقیقه مرور کنید:

 

* جام حذفی یک میان بر یا همان میون بر برای کسب مقام هست!

 

* درگذشت ناصر حجازی ، اسوه یا اسطوره بازیکنان فوتبال رو خدمت خانواده(!) این عزیزان تسلیت عرض می کنیم.

 

* مسابقه نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر(!) رو مشاهده میکنید.

* رضا(!) نوروزی از پرسپولیس توپ رو سانتر می کنه. فشنگچی صاحب توپ میشه.(این بازیکن در میدان حاضر نبود!).

 

*محمد پرتاب رو انجام میده برای محمد!

* بهتره که قضاوت رو به کارشناسان امر بسپریم . کارشناسان داوری می تونن نظر بدن این خراب شدن بود روی بازیکن یا نه!

 

* نمایی که نمیشه گفت زیبا ، از ورزشگاه تختی ،  شهر اهواز و استان خوزستان برای شما به نمایش درآمد.(خداراشکر در این نما تمام کشور قابل مشاهده نبود!)

* گرد و غبار و خاک در این تصویر بیشتر از فوتبال مشخص هست.

 

* میزان گرد و غبار رو در این تصویر خیلی هنرمندانه به تصویر کشیدن . در این تصویر بارش قطرات(!) خاک رو می بینید. بهترین کاری که می تونیم بعد بازی بکنیم اینه که به خانه هامون بریم و نفس بکشیم!

* به واقع و درواقع کار تصویربرداری همکارانم مشکل شده.(به واقع و در واقع گزارش شما هم فاجعه است !)

 

***

 

گزارشگران تهرانی منجمله خیابانی و میرزایی از یک سوی روی اعصابمان هستند و مراکز صداوسیمای استان ها هم یک هفته در میان اعصاب ما را با پیست اسکی اشتباه می گیرند. اگر نخواهیم صدای گزارشگران شما را بشنویم و از طرفی نخواهیم از لذت شنیدن صدای تماشاگران پرسپولیس محروم شویم چه کسی را باید ببینیم؟ مگر بازی را برای افرادی غیر از هواداران آن تیم ها پخش می کنید؟ پس خواهش میکنیم یا این وضع اسفبار را پایان دهید یا دو عدد میکروفن در کنار زمین ها نصب کرده و بازی های پرسپولیس را بدون صدای گزارشگر پخش کنید!

مزدک میرزایی  در تهران جوری از گل خوردن پرسپولیس ذوق می کند که صدای خنده اش به گوش بیننده هم می رسد، گزارشگر تبریزی آن چنان گل زدن به پرسپولیس را فریاد می کند که گویی گل پیروزی اتحاد جماهیر دموکراتیک برابر ارتش سرخ چین به ثمر رسیده است! گزارشگران انزلی و اهوازی هم که برای خود یک پا کارشناس خبره داوری هستند و هرگونه صحنه علیه تیم مطبوع خودی را به دقیق ترین شکل ممکن کارشناسی کرده و حکم محرومیت داور را  نقداً  در زمین صادر می کنند!

این همه جانب داری مغرضانه در کجای جامعه ما رخ می دهد که باید آن را در گزارشگری فوتبال تحمل کنیم؟ کاملا اتفاقی است که پربیننده ترین شبکه تلویزیون برای هدایت عادلانه پربیننده ترین برنامه خود در طول نود دقیقه پخش از مراکز استان تا به این حد ناشیانه عمل کرده و هیچ راه حلی برای آن پیدا نمی کند؟

 

حسن مهدوی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)