چهارشنبه گذشته رضا درویش به عنوان گزینه جانشینی مجید صدری معرفی شد اما پس از لو رفتن خبر این موضوع جلسه مجمع پرسپولیس به هم خورد!

چهارشنبه گذشته حتی با اعضای فعلی هیئت مدیره پرسپولیس تماس گرفته و از آنها خواسته شد ساعت ۲۰ شب در جلسه مجمع باشگاه برای انتخاب مدیرعامل جدید حضور به هم رسانند.

دراین میان اسم رضا درویش مدیرعامل سابق باشگاه سایپا نیز وسط آمد و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس متوجه شدند گزینه مورد نظر حمید سجادی همین شخص خواهد بود.

همه چیز براساس برنامه ریزی آقایان پیش رفت و درهمین راستا شنیدیم اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس نیز به شرح زیر قرار بود معرفی شوند؛

– دکتر بیژن ذوالفقارنسب بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس تهران به عنوان رئیس هیئت مدیره

– رضا درویش مدیرعامل سابق سایپا به عنوان مدیرعامل جدید و عضو هیئت مدیره باشگاه

– محمد پنجعلی کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه

– حسین شهریاری عضو سابق هیئت مدیره باشگاه سایپا به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

– حسین خبیری مدیراجرایی سابق باشگاه پرسپولیس به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه

قرار بود این نفرات چهارشنبه شب گذشته انتخاب و معرفی شوند اما انتشار خبر مدیرعاملی رضا درویش و واکنش منفی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی این موضوع را حداقل به تأخیر انداخت.

جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس درحالی به هم خورد که شنیده شد دو وزیر دادگستری و وزیرصمت ( صنعت، معدن و تجارت) به دلیل مشغله کاری نمی‌توانستند خود را به جلسه مجمع برسانند!

پرسش اما اینجا بود که آیا بهتر نبود از قبل با وزیران مورد اشاره هماهنگی لازم به عمل آمده و سپس ساعت و روز جلسه مجمع به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اعلام می‌شد؟

به هرجهت آنچه که شنیده می‌شود به تأخیر یا تعویق افتادن انتخاب رضا درویش است اما به نظر می‌رسد حمید سجادی تصمیم خودش را گرفته باشد. وزیرورزش باز هم طبق شنیده‌ها به دنبال انتخاب نفر مورد نظر خودش است و باید دید این فرد همین رضا درویش سایپاست یا فرد دیگری؟!

نکته جالب در مورد افراد مورد اشاره برای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این است که منهای محمد پنجعلی سایر نفرات بیژن ذوالفقارنسب (به عنوان مربی)، رضا درویش (به عنوان مدیرعامل)، حسین شهریاری (به عنوان عضو هیئت مدیره) و حسین خبیری (به عنوان عضو هیئت مدیره) سابقه حضور در باشگاه سایپا را در کارنامه داشته اند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)