مرجع خبری پرسپولیس : كنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي داوران و بازيكنان محروم در هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا در چهار گروه اول را اعلام كرد.

 

اسامي بازيكنان محروم در مقابل تيم هاي ايراني و بازيكنان ايراني محروم در بازي هاي اين هفته ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير اعلام شد: ميرقاني بابيكر از تيم الغرافه در ديدار مقابل سپاهان، تمورخوجا عبدوخوليقوف از پاختاكور ازبكستان مقابل استقلال، قاسم حدادي فر از تيم ذوب آهن در مقابل تيم الريان قطر، ايتامار باتيستا دا سيلوا از تيم الريان قطر در ديدار مقابل ذوب آهن.

اسامي داوران ديدارهاي هفته چهارم ليگ برتر آسيا بشرح ذیل اعلام شد:

عبدالله بليده از قطر به همراه هموطنان خود وليد سلطان و رمضان سعيد ديدار پرسپوليس برابر بنيادکار ازبکستان را قضاوت خواهند کرد.

تيم داوري بازي استقلال ايران و پاختاکور ازبکستان را يوئيچي نيشيمورا از ژاپن به همراه تورو ساکارا از ژاپن و حامد المياهي از عمان تشکيل مي‌دهند.

محسن باسما، تماء همدون، جودت نحلاوي هر سه از سوريه قضاوت ديدار سپاهان ايران برابر الغرافه قطر را بر عهده خواهند داشت.

همچنين بر اساس اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا، توجو مينورو از ژاپن به همراه ياگي آکان و نيشيو هيداکي از ژاپن داوري بازي ذوب آهن و الريان قطر را انجام خواهند داد.

ضمن اینکه عليرضا فغاني به همراه حسن کامراني فر، مرتضي کريمي و اکبر بخشي‌زاده بازي ملبورن استراليا و تيانجين چين را بر عهده خواهند داشت.محسن ترکي نیز به همراه رضا سخندان، محمدرضا ابوالفضلي و محسن قهرماني هم داوري ديدار اف سي سئول کره جنوبي و ناگويا گرامپوس ژاپن را انجام خواهند داد.

 

هتل لاله میزبان داوران و ناظران دیدار پرسپولیس – بنیادکار

 

هتل لاله تهران میزبان داوران و ناظران دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان خواهد بود.

داوران قطری دیدار تیم های پرسپولیس و بنیادکار دوشنبه شب وارد تهران می شوند.عبداله محمد بلیده داور این مسابقه به همراه کمک ها و داور چهارم، پس از ورود به تهران در هتل لاله اسکان می یابند.

همچنین مانیرول اسلام از بنگلادش ناظر این بازی، روز یکشنبه بعدازظهر وارد تهران می شود و علی طارق احمد علی از عراق، ناظر داوری یکشنبه ظهر به تهران خواهد آمد.گفتنی است؛ طی هماهنگی های انجام شده از سوی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) کلیه امکانات برای پذیرایی و برگزاری دیدار برگشت بین تیم های پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان مهیا می باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)