معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با کلیات انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس مشکل نداریم اما برخی مسائل اداری‌اش در حال انجام است‌.

محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد عدم صدور مجوز فعالیت خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با کلیات این موضوع موافقت شده و تنها یک سری مسائل اداری باقیمانده که آن هم انجام خواهد شد.

اسبقیان در مورد برگزاری اردوی برون مرزی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در این مورد با ما مکاتبه شود ولی تا امروز چیزی ندیده‌ام.

معاون وزارت ورزش درپاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال مکاتبه‌ای با این وزارت‌خانه درمورد اردوی مذکور نداشته است، اظهار داشت: تا امروز ندیده‌ام مگر اینکه به دوستان ما در دفتر مشترک فدراسیون‌ها نامه رسیده باشد که باید آن را ببینیم. قطعا اگر پرسپولیس مکاتبه‌ای انجام داده باشند فدراسیون هم به ما منعکس می‌کند و پس از بررسی آن را انجام می‌دهیم.

اسبقیان درپاسخ به اینکه آیا وزارت ورزش مخالفتی با اردوی خارجی تیم‌ها ندارد زیرا معمولا اردوی خارجی سرخابی‌ها در سال‌های اخیر منتفی شده است، توضیح داد: وزارت ورزش سفر را بررسی کارشناسی می‌کند و مشکل خاصی با حضور تیم‌ها در اردوها نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)