معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص فروش استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح کرد.

سیدشروین اسبقیان بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، عنوان کرد: خدا را شاکریم که امروز این توفیق را داد سومین مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم. در حکم من آمده بود که باید این فدراسیون ها تعیین تکلیف شوند. با رای مجمع نام فدراسیون تغییر یافت و احمد گواری به عنوان رئیس انتخاب شد.

وی در خصوص اینکه قرار شده سازمان تامین اجتماعی باشگاه پرسپولیس را خریداری کند، گفت: این موضوع را دوستان در سازمان خصوصی‌سازی اطلاعات کافی دارند. آنچه مسلم است و وزیر ورزش پیگیری می‌کند این است که وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست و جزء وظایف این وزارتخانه نیست. وزارت ورزش دستگاه ناظر بر عملکرد باشگاه‌ها است. ان‌شاءالله این اتفاق پیگیری می‌شود که زودتر بیفتد تا تکلیف دو باشگاه محبوب مشخص شود و این دغدغه‌های که هواداران عزیز دو تیم و مسئولان ورزش دارند، برطرف شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه به گفته یکی از مدیران سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه دولت می‌خواهد به عنوان یکی از بدهی‌هایش پرسپولیس را به آنها واگذار کند، تصریح کرد: من چنین موضوعی را نشنیدم و فکر نمی‌کنم درست باشد. سیاست وزارت ورزش که دنبال می‌شود در دولت هم پیگیری می‌شود تا تکلیف این دو باشگاه مشخص شود و دغدغه‌های هواداران برطرف شود و مشکلات این دو باشگاه حل و فصل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)