مرجع خبری پرسپولیس :  پزشك تيم فوتبال پرسپوليس آخرين شرايط مصدومان اين تيم را تشريح كرد.

 

دكتر وجيه‌الله‌ چشمه‌سري در مورد آخرين شرايط مصدومان پرسپوليس بعد از اردوي مشهد عنوان كرد: با توجه به شرايط نوروزي و اولادي پيش‌بيني نمي‌شد كه اين بازيكنان كار با توپ خود را در مشهد دنبال كنند، به همين دليل آنها در اردوي تداركاتي مشهد فقط به فيزيوتراپي پرداختند. اين 2 بازيكن ابتدا بايد مجوز دويدن را بگيرند و سپس كار با توپ را آغاز كنند.

وي افزود: با بررسي‌هاي انجام شده، نوروزي از روز شنبه دويدن خود را روي چمن آغاز خواهد كرد و اولادي نيز تست خواهد شد تا تكليف اين بازيكن را براي آينده بررسي كنيم. اولادي هنوز شرايط دويدن ندارد اما تمام سعي و تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا اين 2 بازيكن به شرايط ايده‌آل برسند.

وي درباره دليل غيبت محمد نصرتي در بازي دوستانه روز گذشته برابر تيم سياه جامگان مشهد گفت: انگشت اين بازيكن دچار مشكلاتي شده بود اما با بررسي‌هاي انجام شده مشكل حادي وجود ندارد و مسئله جزيي بود. به همين دليل صلاح ديديم با تشخيص كادر فني ايشان در بازي دوستانه به ميدان نرود. نصرتي مشكل خاصي ندارد.

چشمه‌سري در پايان درباره وضعيت رضا نورمحمدي گفت: انگشت ايشان دچار شكستني شده است. بايد درباره اين بازيكن با چند متخصص ارتوپدي مشورت‌هايي داشته باشيم تا بعد از آن جواب نهايي را بدهيم. پس از مشورت‌هايي كه انجام خواهم داد اعلام مي‌شود كه آيا نورمحمدي مي‌تواند در بازي‌هاي بعدي ما را همراهي كند يا خير. به جز اين 4 بازيكن ما شرايط ساير بازيكنان‌مان در شرايط ايده‌آل هستند و مشكلات خاصي ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)