پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم از انتشار خبر بازی پرسپولیس با رئال‌مادرید بسیار تعجب کردند.

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به تبریز از ساعت 13 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین پرسپولیسی‌ها آخرین مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

*مهرداد پولادی به دلیل کمردرد امروز هم فیزیوتراپی کرد اما محسن مسلمان بدون مشکل به تمرین پرداخت.

*بازیکنان پرسپولیس به شدت از انتشار خبر بازی پرسپولیس با رئال‌مادرید خشمگین بودند و می‌گفتند که بهتر است به مسائل تیم بیشتر رسیدگی شود. آنها از این خبر تعجب کرده بودند.

*پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز با یک دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه شدند.

*لیدرها هم در تمرین حضور داشتند.

*پرسپولیسی‌ها پس از ورود به تبریز قرار است در هتل شهریار اسکان پیدا کنند.

 

*در این تمرین محسن مسلمان در کنار سایر بازیکنان حضور داشت و به نظر می رسد مشکلی برای همراهی سرخپوشان در بازی با گسترش نخواهد داشت.

*سرخپوشان نهار را در درفشی فر صرف کردند.

*دو مامور نیروی انتظامی در نزدیکی مجموعه حضور داشتند.

*در اثر شوت یکی از بازیکنان پرسپولیس،توپ از درفشی فر خارج شد و با پیگیری تدارکات در بیرون ورزشگاه پیدا شد.

*10 تماشاگر در پشت درهای بسته حضور داشتند.

*فردی که خود را هوادار پرسپولیس معرفی کرد و حدودا 30 سال سن داشت خواهان دادن تست در پرسپولیس بود.او پس از اینکه از سوی مسولان مجموعه اجازه ورود پیدا نکرد،با ناراحتی محل را ترک کرد.نکته جالب اینکه این هوادار مرتبا می گفت از محمد نوری و محسن مسلمان خیلی بهتر است و باید این فرصت به او داده شود تا در پرسپولیس تستی بدهد.

*مطابق روزهای گذشته و قبل از بازی ها،یک دستگاه آمبولانس در تنها محلی که به بیرون دید دارد گذاشته شده بود تا سیر تمرین تمرین سرخپوشان تحت هیچ شرایطی رویت نشود

سرخپوشان بلافاصله پس از ترک درفشی فر راهی فرودگاه مهرآباد می شوند تا به تبریز بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)