پرسپولیس نیوز : فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکستگی پیشانی گابریل همراه با جا به جایی استخوان بالای حفره چشم بود اما خدا را شکر که به بینایی این بازیکن آسیب نرسید.

میثم علیپور در خصوص وضعیت مصدومیت فرناندو گابریل بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس گفت: دیروز در اوایل نیمه اول فوتبال نفت مسجد سلیمان به علت ضربه شدیدی که بازیکن حریف با آرنج به پیشانی گابریل زد این بازیکن دچار شکستگی شدید در استخوان پیشانی شد به نحوی که از نظر ظاهر این موضوع کاملاً مشخص بود.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه خارج کردن این بازیکن از زمین و بردن به بیمارستان و همچنین چک کردن وضعیت هوشیاری و عملکرد چشم این بازیکن بود که انجام شد و برای تکمیل درمان بعد از حضور در تهران گابریل را به بیمارستان آتیه بردیم و بعد از گرفتن سی‌تی‌اسکن مشخص شد که شکستگی همراه با جابه جایی استخوان بالای حفره چشم همراه بوده و نیاز به جراحی دارد.

فیزیوتراپ تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دکتر کامبوزیا پزشک جراح بیمارستان آتیه در این باره تشخیص داد که امروز باید گابریل عمل شود و با این شرایط این بازیکن قطعاً دیدار با النصر را از دست داد هرچند که خدا را شکر می‌کنیم که بینایی گابریل آسیب ندید.
 

 حسین خبیری، مدیر رسانه‌ای تیم هم که بر بالین این بازیکن حاضر بود و به نمایندگی از محمدحسین نژادفلاح تمام مسائل را پیگیری می‌کرد،گفت: حادثه بخشی از فوتبال است اما به نظر می‌رسد برخی مسئولان نفت مسجد سلیمان می‌توانستند برخورد مسئولانه‌تر و اظهارنظرهای بهتری نسبت به این مسئله داشته باشند. همدردی با بازیکنی که چنین حادثه سختی برای وی روی داد و خواست خدا بود که دچار عوارض مغزی و ماندگار نشود، حداقل انتظاری بود که نه ما بلکه تمام جامعه فوتبال داشتند اما متأسفانه بعضی اظهارنظرها، نمک روی زخم بود. این مسائل را گذشته از این واقعیت مطرح می‌کنیم که آسیب‌دیدگی این بازیکن چه ضربه‌ای به شاکله تیم ما در آستانه بازی با النصر زد.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهیم برای گابریل دعا کنند تا ضمن انجام یک جراحی خوب، وی سلامتی خود را سریعتر باز یابد.

 همسر و فرزندان گابریل امروز نگران وضعیت او بودند که پس از هماهنگی‌های به عمل آمده توانستند برای دقایقی با این بازیکن برزیلی ملاقات کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)