پس از انتشار خبر نزدیک شدن به پایان مهلت پرداخت بدهی برانکو و احتمال کسر امتیاز و سقوط پرسپولیس برخی مدیران پرسپولیس اعلام کردند نامه ای در این خصوص ارسال نشده و فیفا بدون هشدار دست به چنین اقدامی نمی زند.
در روزهای گذشته که یقین پیدا کردیم برنامه های مدیریت پرسپولیس برای پرداخت بدهی برانکو به نتیجه ای نرسیده در مطلبی با عنوان «محرومیت از رگ گردن نزدیک‌تر است / مهلت رو به پایان، وعده‌ها بی‌پایان!» آخرین هشدارها را دادیم تا بخشی از واقعیت آشکار شود.

اما از آن روز تاکنون در میان صحبت های معاونان و مدیران باشگاه پرسپولیس واقعیت دیگری آشکار شده که از هر چیزی خطرناک تر است.

مدیران پرسپولیس که تمام مبلغ بدهی برانکو را نتوانسته اند تهیه کنند در واکنش به خبر احتمال اعمال جریمه های سنگین تر چون کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر واکنش نشان داده و می‌گویند چنین اتفاقی تا زمانی که شکایت جدیدی صورت نگیرد و نامه از سوی فیفا نیاید رخ نمی‌دهد!

دقت کنید که صحبت از کسر امتیاز و سقوط به صحبتی عادی تبدیل شده و از احتمال اتفاق افتادن یا نیفتادن آن صحبت می کنند!

این احتمالی که مدیران از آن صحبت می‌کنند رسما بازی کردن با آتش است و اگر حتی یک درصد چنین اتفاقی بیفتد که با توجه به حاضر نشدن مبلغ بدهی تا الان بعید نیست اتفاق بیفتد دودمان خیلی ها را به باد می دهد و زندگی را برای خیلی ها رسما به آخر خط می رساند.

همان هایی که از هیجان بردهای پرسپولیس و از ناراحتی شکست های آن قلبشان از حرکت می ایستد با شنیدن این خبرها خون دل میخورند اما پس از گذشت دو ضرب الاجل ۱۶ مرداد و ۲۲ شهریور از سوی فیفا و بسته شدن رسمی پنجره های باشگاه به راحتی از سوی مدیران از جرایم سنگین از سوی فیفا و کم بودن احتمال رخ دادن آن صحبت می کنند.

رسول پناه بار دیگر شب گذشته در گفتگو با رادیو ورزش از تهیه بخشی از بدهی برانکو و مشکل در انتقال آن صحبت کرد و باز هم با این صحبت ثابت کرد همچنان کل بدهی تهیه نشده و مشخص نیست قرار است در معدود روزهای باقی مانده تا تصمیم گیری مجدد فیفا چه فاجعه ای رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)