با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان تهران ورزشگاه تختی در نیم فصل دوم میزبان بازی‌های لیگ برتری خواهد شد.

وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی طی ماه های گذشته برای برگزاری دیدارهای فوتبال داخلی و آسیایی باعث انتقادهای زیادی شده است.

برهمین اساس و طبق اعلام علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان ورزشگاه تختی در نیم‌فصل دوم به کمک استادیوم آزادی خواهد آمد تا شرکت توسعه هم بتواند برنامه بازسازی چمن آزادی را انجام بدهد.

وی گفت: برنامه ریزی ما این است تا تیم های تهرانی بتوانند از آن استفاده کنند. در خصوص ورزشگاه شهر قدس نیز با فرماندار و شهردار این شهر مکاتبات و صحبت هایی داشتیم و الان در انتهای فرایند کاشت چمن است. ان شاء الله این ورزشگاه هم به مدار لیگ برتر باز می گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان تهران گفت: با پرسپولیس مکاتبه داشتیم که هندبال دختران، والیبال و کشتی را حمایت و به معنای واقعی باشگاه داری کنند.

علی جوادی در نشست خبری اداره ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: از باشگاه‌های فعال و دارای جایگاه مردمی مانند استقلال، پرسپولیس یا هوادار و پیکان خواهش می‌کنیم از سایر رشته‌ها هم حمایت کنند. با استقلال و پرسپولیس مکاتبه داشتیم که هم به پیشکسوتان خودشان توجه کنند و هم به رشته‌های دیگر بپردازند.

جوادی گفت: با پرسپولیس مکاتبه داشتیم که هندبال دختران، والیبال و کشتی را حمایت و به معنای واقعی باشگاه داری کنند. در حال تغییر رویکرد هستند تا بعد از تامین اعتبار بتوانند در سال‌های آینده از ورزش قهرمانی بانوان حمایت کنند.

جوادی در خصوص مشکلات ورزشگاه شهر قدس و استادیوم تختی تهران، عنوان کرد: درمورد ورزشگاه تختی گفتیم در نیم‌فصل دوم به کمک استادیوم آزادی می‌رسانیم و آلترناتیو تیم‌های تهرانی می‌کنیم. همین امروز همکاران ما به استادیوم رفتند. طبق برنامه پیش می‌رویم. هم‌استانی‌ها اخبار این‌طرف و آن‌طرف را گوش ندهند و به اخبار رسمی اداره کل توجه کنند. ما می‌خواهیم تختی را برای نیم‌فصل دوم لیگ آماده کنیم چون یک کار جهادی شروع شده و این ورزشگاه مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار داشت. چمن، نور، رختکن، لایه‌ها، خاک‌برداری، زمین و تمام زیرساخت‌ها مشکل داشته‌اند و ما به شکل اصولی در حال بازسازی هستیم. بسیاری از کارها انجام شده و در چین سوم و چهارم چمن هستیم که رضایت‌بخش بوده، البته اشکالاتی داریم که مرتفع‌ می‌کنیم. امکانات جانبی مثل اسکوربورد، نور و … هم در حال رفع اشکال هستند تا یک استادیوم خوب برای بازی‌های لیگ داشته باشیم.

وی افزود: تصویری که برای من فرستادند رضایت بخش بود. با سیستم مدیریت قبلی باید ده‌ها سال طول می‌کشید اما در این ۱۸ ماه انجام شد. درمورد ورزشگاه شهر قدس هم مذاکرات و مکاتباتی داشتم. با فرماندار و شهردار این شهر صحبت‌هایی کردیم. یکی از مصوبات، احیا ورزشگاه بوده که اتفاق افتاده و اعتبار خوبی برایش درنظر گرفته‌اند. الان در انتهای فرایند کاشت چمن است. ان‌شاالله این ورزشگاه به مدار لیگ بر می‌گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)