مرجع خبری پرسپولیس : هميشه مسابقه قبل از دربي تحت تاثير اين مسابقه ويژه و بزرگ كمرنگ مي‌شود. بازيكن پرسپوليس در مصاحبه‌اش مي‌گويد: «اول بايد ملوان را ببريم، بعد به فكر استقلال باشيم.»

 

همه آنها در مصاحبه‌هايشان مي‌گويند از حالا نبايد روي دربي متمركز شد و بايد به فكر سه امتياز بازي خانگي با ملوان بود اما واقعيت اين است كه همه آنها از دو هفته پيش به فكر دربي‌اند و مدام صحنه‌هاي اين مسابقه جلوي چشم‌شان مي‌آيد.

همه اين نگاه‌ها، تمام حرف‌هايي كه كم و بيش درباره دربي زده مي‌شود و برخي از آنها رنگ و بوي كري و كل كل هم دارد گاهي آنقدر پررنگ مي‌شود كه مسابقه ويژه ماقبل دربي به كلي فراموش مي‌شود.

 

پرسپوليس يكشنبه آينده يعني درست يك هفته بعد رودرروي ملواني قرار مي‌گيرد كه در دو سه سال اخير نتايج خوبي مقابل آن نگرفته و سفيدپوشان انزلي‌چي همواره حريفي چغر مقابل سرخ‌ها بوده‌اند؛ نمونه‌اش دو تساوي فصل گذشته و پريدن 4 امتياز از كف سرخ‌هاست كه در طبيعي‌ترين شرايط به دست‌ آمد.

بازي با ملوان البته به غير از آنكه مثل تمام پيش دربي‌هاي هر ساله با نتيجه‌اش اوضاع تيم را به شرايط بحراني يا برعكس در كمال آرامش نزديك مي‌كند، امسال يك ويژگي و خاصيت ديگر هم براي پرسپوليس دارد؛ پرسپوليس اين هفته در خانه بازي مي‌كند و بعد از سه تساوي پي در پي كه 6 امتياز از كف دايي پرانده، براي رسيدن به برد همه كار مي‌كند.

اين سه امتياز اما با توجه به بازي خارج از خانه ذوب‌آهن و احتمال از دست امتياز از سوي اين تيم- با در نظر گرفتن فاصله 4 روزه اين مسابقه و ديدار ذوب‌آهن و الهلال- حكم به صدرنشيني پرسپوليس خواهد داد. حال تصور كنيد پرسپوليس روز دربي در قامت صدرنشين ليگ برتر قدم به ميدان رقيب ديرينه بگذارد، آنگاه سرخ‌ها به لحاظ رواني شرايط فوق‌العاده‌اي خواهند داشت و از همين حالا مي‌توانند روي برتري روحي نسبت به حريف در صورت كسب اين پيروزي و توجه مضاعف به نتيجه بازي با ملوان فكر كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)