پرسپولیس نیوز : عالی‌ترین مقام رسمی فوتبال جهان (FIFA) بامداد امروز (چهارشنبه) وارد ایران شد.

سب بلاتر رئیس فیفا بامداد امروز (چهارشنبه) وارد ایران شد و در پاویون دولت فرودگاه مهرآباد مورد استقبال علی کفاشیان، نبی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام قرار گرفت.

 

بلاتر: ملاقات با پرزیدنت روحانی و صحبت در مورد آینده فوتبال ایران مایه افتخار است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: با پرزیدنت روحانی در مورد آینده فوتبال ایران صحبت می‌کنم.
 به نقل از سایت فیفا «سپ بلاتر» قصد دارد در مدت حضور کوتاهش در ایران با رئیس جمهور کشورمان دیدار کند و بعد راهی امارات شده تا در بازی فینال جام جهانی نوجوانان حضور یابد.

وی قبل از ورود به ایران (بامداد امروز) اظهار داشت: مردم ایران از راهیابی تیم ملی کشورشان به جام جهانی برزیل خیلی خوشحال هستند. این موفقیت حس غرور زیادی به این کشور می‌دهد. برایم دیدار با پرزیدنت روحانی مایه افتخار است که درباره آینده فوتبال ایران با او صحبت کنم.

 

حاشیه‌های ورود رئیس فیفا به تهران/گپ دوستانه رئیس با نکونام و سوال از علی دایی در فرودگاه
رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال ( فیفا) در هنگام ورودش به ایران از علی دایی در مورد وضعیت تیم ملی ایران سوال کرد.
 
سپ بلاتر رئیس فیفا ساعت 5و 30 دقیقه امروز در پاویون دولت فرودگاه مهر آباد مورد استقبال علی کفاشیان، نبی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و جواد نکونام قرار گرفت.

* بلاتر بعد از دیدن علی دایی و علی کفاشیان از آنها در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران سوال کرد.

* علی دایی در مورد شرایط تیم ملی ایران به بلاتر گفت: تیم ملی وضعیت بدی ندارد.

* مهدی مهدوی کیا هم درمورد حضورش در آلمان و همچنین بکن باوئر صحبت هایی را با بلاتر مطرح کرد.

* بلاتر همچنین گپی صمیمانه با جواد نکونام زد و در مورد تیم ملی هم صحبت های دوستانه ای با کاپیتان تیم ملی مطرح کرد.

 
* بلاتر قرار است در مدت حضورش در تهران با رئیس جمهور دیدار و همایش علم و فوتبال را افتتاح کند و نشست خبری هم داشته باشد. بلاتر پنجشنبه بعد از ظهر ایران را ترک می کند.
 
 او در بدو ورود درحالی که با 3 ستاره فوتبال ایران خوش و بش می کرد به انها گفت:« خیلی خوشحالم که برای دومین بار این فرصت را یافتم که به تهران سفر کنم و از شما هم خیلی ممنونم که از خواب تان زدید و به استقبال من آمدید.»
 
بلاتر: خوشحالم بعد از دو سال به قولم عمل کردم و به ایران آمدم/ می‌دانم مردم فوتبالدوستی دارید
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: خوشحالم بعد از دو سال توانستم به قولم عمل کنم و به ایران بیایم.
 
بلاتر در هنگام ورودش به ایران گفت: خوشحالم که بعد از دو سال توانستم به قولم عمل کنم و به ایران سفر کنم. می دانم ایران مردمی فوتبالدوست دارد.

وی ادامه داد: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 را تبریک می گویم. تیم ملی نوجوانان ایران هم در جام جهانی بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و باید بابت این مسئله هم به فوتبال ایران تبریک بگویم.

رئیس فیفا در مورد برنامه های سفرش در تهران گفت: من قرار است ملاقاتی با رئیس جمهور ایران داشته باشم و از این مسئله خوشحالم. همچنین بازدیدی هم از آکادمی تیم های ملی خواهم داشت و همچنین قرار است در همایش خوبی که در تهران برگزار می شود شرکت کنم.

سپ بلاتر در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران یکی از تیم های خوب آسیاست و این مسئله را با صعود مستقیم به جام جهانی ثابت کرد. از اینکه در ساعات اولیه بامداد به استقبالم آمدید تشکر می کنم و بقیه صحبت هایم را در نشست خبری بیان خواهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)