پرسپولیس نیوز : اعضای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به اهواز با استقبال کم نظیری از سوی هواداران پرسپولیس روبرو شدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هواداران خوزستانی پرسپولیس که بابت پیروزی اخیر برابر النصر خوشحال هستند، استقبال چشمگیری از سرخپوشان داشتند.

کاروان پرسپولیس در میان استقبال هواداران از فرودگاه اهواز خارج شدند. تعداد زیادی از این هواداران با خودروهای شخصی و موتور سیکلت تیم را تا هتل محل اقامت همراهی کردند و صبح امروز هم تعدادی از هواداران برای گرفتن عکس و امضای یادگاری در محل هتل حضور پیدا کردند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته و صبح امروز در جلسات فنی شرکت کردند و سومین جلسه فنی پیش از حرکت تیم به سمت ورزشگاه انجام خواهد شد.

کادر فنی جدید که زمان کمی برای تشریح برنامه‌های خود در جریان تمرینات داشته است، شب گذشته جلسه‌ای فنی را تشکیل داد که در جریان آن برای بازیکنان صحبت شد. سرخپوشان صبح امروز بعد از صرف صبحانه، جلسه فنی دیگری هم داشتند که در جریان آن نیز به آنالیز حریف پرداخته شد.

اعضای تیم، ناهار را در ساعت 14 صرف خواهند کرد و پس از آن بازیکنان استراحت می‌کنند و ساعت 16 برای جلسه فنی و معرفی ترکیب گرد هم خواهند آمد. سرخپوشان ساعت 17 هتل محل اقامت خود را برای حضور در ورزشگاه ترک خواهند کرد.

از اهواز همچنین خبر می‌رسد، روحیه بسیار خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان در صحبت‌هایی خوشحالی خود را از پیروزی برابر النصر اعلام می‌کنند و به دنبال کسب نتیجه در بازی امروز هستند تا شرایط تیم در لیگ برتر بهبود یابد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)