کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و همچنین گل‌محمدی و علی علیپور را جریمه کرد.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور آرایی باشگاه‌های استقلال، شهرخودرو و همچنین یحیی گل‌محمدی و علی علیپور را جریمه کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

تیم فوتبال استقلال در بازی با الریان به دلیل تاخیر در زمین در بین دو نیمه مبلغ ۱۵۰۰ دلار جریمه شده است. استقلال باید مبلغ ۷۵۰ دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و در صورتی که تا ۹۰ روز تخلف مورد اشاره را تکرار نکند بقیه جریمه بخشیده خواهد شد در غیر این صورت و در صورت تکرار تخلف، این باشگاه علاوه بر جریمه دوباره باید ۷۵۰ دلار باقی مانده را پرداخت کند.

همچنین تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه در بازی با الاهلی عربستان و دست ندادن بازیکنان با تیم حریف در پایان این دیدار مبلغ ۱۲۵۰ دلار جریمه شده است. از این رقم باید ۶۲۵ دلار پرداخت شود و در صورتی که تا ۹۰ روز تخلف مورد اشاره را تکرار نکند بقیه جریمه بخشیده خواهد شد در غیر این صورت و در صورت تکرار تخلف، این باشگاه علاوه بر جریمه دوباره باید ۶۲۵ دلار باقی مانده را پرداخت کند.

همچنین باشگاه شهرخودرو به دلیل تاخیر در حضور در زمین در دیدار با السلیه مبلغ هزار دلار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شده است. این باشگاه باید تنها ۲۵۰ دلار را نقدا پرداخت کند و ۷۵۰ دلار دیگر به حالت تعلیق در آمده است.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط بازیکنانش در دیدار با الشارجه مبلغ ۱۷۵۰ دلار جریمه شد که از این رقم باید ۱۳۰۰ دلار را پرداخت کند و ۴۵۰ دلار دیگر به حالت تعلیق در آمده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل عدم شرکت در کنفرانس خبری بازی با الشجاره مبلغ ۲هزار دلار توسط AFC جریمه شد. وی باید ۵۰۰دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و بقیه این رقم به حالت تعلیق در آمده و در صورت تکرار توسط ای اف سی اعمال خواهد شد.

علی علیپور هم به دلیل عدم شرکت در کنفرانس خبری بازی با الشارجه توسط AFC مبلغ ۲هزار دلار جریمه شد. وی باید ۵۰۰دلار را به صورت نقدی پرداخت کند و بقیه این رقم به حالت تعلیق در آمده و در صورت تکرار توسط ای اف سی اعمال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)