خبرگزاری پرسپولیس : مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه “جی لوید ساموئل” با مهاجم ملی پوش پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هستند.

یکی از مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری تعدد بازیکنان در یک پست و کمبود بازیکن در دیگر پست‌هاست، موردی که “مانوئل ژوزه” بارها بدان اشاره کرده و خواهان جذب نفرات جدید شده است. پرسپولیس در خط حمله بازیکنانی با توانایی مشابه چون “ایمون زاید”، کریم انصاریفرد، محمد قاضی و … دارد اما از کمبود بازیکن در خط میانی و دفاع کناری رنج می‌برد.

 

به همین خاطر مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد حل مشکلات تیم خود برآمده و به دنبال جذب نفرات جدید هستند. یکی از مهره‌های مورد نظر آنها “جی لوید ساموئل”، هافبک ترینیدادوتوباگویی استقلال است که قابلیت بازی در چند پست را دارد.

 

باشگاه استقلال که پرسپولیسی‌ها را خواهان بازیکن سیه چرده خود می‌بیند، حاضر نیست به سادگی او را از دست بدهد و طرح معاوضه او با یکی از مهاجمان پرسپولیس را مطرح کرده است تا شاید با این کار کمبود خود در فاز تهاجمی را برطرف کند.

 

البته محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه روز پنجشنبه خود با سایت این باشگاه عنوان کرده در نیم فصل کریم انصاریفرد و “ایمون زاید” از این تیم جدا نخواهند شد، این موضوع در حالی از سوی محمدرویانیان مطرح می‌شود که مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه “ساموئل” با این مهاجان نیستند بلکه آنها خواهان معاوضه او با محمد قاضی مهاجم ملی پوش تیم پرسپولیس هستند.

 

در این زمینه طی هفته جاری بازهم فتح الله زاده و رویانیان پای میز مذاکره می‌نشینند تا در خصوص معاوضه بازیکنان خود به بحث و تصمیم گیری بنشینند. در حال حاضر محتمل‌ترین اتفاق جابه‌جایی ساموئل و قاضی است، مگر اینکه اتفاق تازه‌ای رخ دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)