وقتی گمانه زنی ها رنگ واقعیت می گیرد

مرجع خبری پرسپولیس :  در صورت کاهش سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا استقلال اولویت نخست حذف از این مسابقات است، هر چند ذوب آهن هم خطر کنار ماندن از فصل جدید این رقابت ها را حس می کند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ سفر علی کفاشیان به مالزی دستاورد مناسبی برای کشورمان نداشت تا جایی که شنیده ها از فدراسیون فوتبال حاکی از کاهش سهمیه ایران در معتبرترین مسابقات باشگاهی در سطح قاره کهن است.

 

کفاشیان پس از بازگشت به تهران تلویحا از احتمال کاهش سهمیه کشورمان خبر داد با این حال عزیزالله محمدی که پس از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تیغ انتقادات به سمت او روانه شده ابراز امیدواری کرده است هر 4 سهمیه ایران در آسیا حفظ شود.

  

به نظر می رسد کمیته اجرایی AFC در پی نتایج ضعیف تیم های ایرانی در 2 دوره گذشته این رقابت ها و همچنین مهیا نشدن زیرساخت های حرفه ای در باشگاه های کشورمان کاهش سهمیه ایران در این مسابقات را بررسی می کند.

 

در حال حاضر استقلال اولویت نخست حذف از این رقابت ها قراردارد اما شایعاتی در خصوص کسب تنها دو سهمیه در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه ذوب آهن را هم در خطر کنار ماندن از مسابقات قرارداده است.

 

به گفته عزیزالله محمدی در صورت کاهش سهمیه ایران، اولویت با پرسپولیس و سپاهان، قهرمانان جام حذفی و لیگ برتر است تا در فصل آتی مسابقات حاضر شوند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)