تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد تا در کورس قهرمانی از سپاهان و پرسپولیس عقب بیفتد.

فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم استقلال در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور بیش از 9 هزار تماشاگر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و با این تساوی استقلال با 56 امتیازی در رده سوم جدول باقی ماند تا در کورس قهرمانی از سپاهان و پرسپولیس عقب بماند. اکنون استقلال با سپاهان صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد.

تک گل استقلال باز هم از روی نقطه پنالتی توسط پیمان بابایی به ثمر رسید.

نفت آبادان هم با این تساوی 21 امتیازی شد و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر ماند. این تیم در حال حاضر با تیم مس کرمان رده چهاردهمی هم امتیاز شده است.

نفت مسجد سلیمان صفر- سپاهان 2

شاگردان ژوزه مورایس با برتری 2 بر صفر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان، 59 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس بار دیگر به صدر جدول بازگشتند. تیم ابراهیم اشکش نیز با این باخت خارج از خانه در یک قدمی سقوط قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان قعرنشین 16 امتیازی نیز برای بقا در لیگ، فقط باید هر 2 بازی باقی مانده‌اش را ببرد و البته امیدوار باشد یکی از تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان در دیدارهای بعدی‌اش، بازنده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)