مرجع خبری پرسپولیس : به نظر می رسد داستان حضور میشائیل هنکه در فوتبال ایران سرانجام روشنی نداشته باشد.

 

بعد از اینکه حمید استیلی از مذاکره با یک مربی طراز اول خارجی برای حضور در کادرفنی پرسپولیس خبر داد، مسئولان باشگاه استقلال هم به سراغ گزینه پرسپولیس رفتند و باب مذاکره را با دستیار سابق اوتمار هیتسفلد باز کردند.

هرچند حمید استیلی این اقدام باشگاه استقلال را غیرحرفه ای می داند اما آبی ها خبر مذاکره استقلال با هنکه را پاسخی به جذب محمد نصرتی توسط پرسپولیسی ها عنوان می کنند.

 

آخرین خبرها در این خصوص حاکیست میشائیل هنکه که در ابتدا قرار بود برای حضور در کادرفنی پرسپولیس (در کنار دایی) به ایران سفر کند پس از تغییر و تحولات کادرفنی پرسپولیس و پیشنهاد باشگاه استقلال قید حضور در ایران را زده و به سایر پیشنهاداتش فکر می کند.

 

هنکه که سابقه همکاری با علی دایی در بایرمونیخ را در کارنامه دارد از طریق یک آزانس نقل و انتقالات به دنبال حضور در یک تیم معتبر است و از این رو با مسئولین دو باشگاه پایتخت ایران هم مذاکره کرد.

 

اینطور که شنیده می شود آبی ها با دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی پرتغال به توافقاتی دست یافتند و این مربی فصل آینده در کادرفنی این تیم حضور خواهد داشت. همچنین حمید استیلی از مذاکره با رالف سومدیک برای حضور در کادرفنی پرسپولیس خبر داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)