مرجع خبری پرسولیس : سرپرست کمیته انضباطی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هشدار داد که در صورت عدم پرداخت بدهی ها حق شرکت در لیگ برتر را ندارند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن زاده سرپرست کمیته انضباطی ضمن اعلام این مطلب گفت:

 

 

 

از 10 باشگاه لیگ برتری که بدهکار بودند 8 باشگاه تسویه حساب کرده اند و تنها 2 باشگاه استقلال و پیروزی باقی مانده اند. 2 باشگاه صبای قم و تراکتورسازی تبریز طی روزهای گذشته تسویه حساب کرده اند و همچنین تضمین نامه و تعهد نامه مبنی بر تسویه حساب داده اند. در واقع تعیین تکلیف انجام شده و این دو باشگاه تعهد داده اند که در مدت زمانی که اعلام کرده اند با طلبکاران شان تسویه حساب کنند.

 

وی در ادامه درباره وضعیت باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: برای این دو باشگاه پیغام فرستاده ایم که تا پیش از آغاز لیگ برتر با طلبکاران شان تسویه حساب و تعهدنامه ای را به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه کنند. البته این دو باشگاه علاوه بر بدهی فدراسیون و سازمان لیگ بدهی های دیگری هم دارند. اما باید با همه طلبکاران شان تسویه حساب کنند وگرنه حق شرکت در لیگ برتر را ندارند. امیدواریم تا پیش از آغاز لیگ برتر با توجه به پیش بینی های که انجام شده سرپرستان دو باشگاه تعهدنامه لازم را به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه کنند تا شرایط برای حضور این دو تیم در لیگ برتر نیز مهیا شود.

 

حسن زاده در پایان درباره پرونده فولاد گسترش تبریز گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در یک برنامه تلویزیونی به بدترین وجه به بخش حقوقی فدراسیون فوتبال حمله شد که رئیس سابق کمیته انضباطی هم در این برنامه حضور داشت. تلقی بنده به عنوان سرپرست کمیته انضباطی این است که مالک باشگاه فولاد گسترش تبریز احساس می کند ماجرای حضور صنعت نفت آبادان در لیگ برتر قرار است برای این تیم تکرار شود در حالی که اصلا چنین چیزی نیست و هیچ کس نمی تواند با لابی گری تیمش را به لیگ برتر بیاورد و تنها از راه فوتبال و در داخل زمین بازی نتایج باید تعیین شود. تیمی که در داخل زمین نتیجه نگیرد و نتواند به لیگ برتر صعود کند با لابی گری هم لیگ برتری نخواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)