مدیر عامل باشگاه راه آهن از قالیباف و مسجد جامعی خواست نسبت به خرید این باشگاه از سوی شهرداری و شورای شهر تهران اقدام کنند تا این باشگاه قدیمی تهران از نابودی نجات پیدا کند.

صادق رئیسی کیا در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فروش باشگاه راه آهن‌، اظهار کرد: با یکی از مجموعه‌ها که خواستار خرید باشگاه شده بود و در شهر تهران مستقر بود تا آستانه توافق پیش رفتیم، اما در نهایت به نتیجه‌ای نرسیدیم. اگر ظرف امروز و فردا وضعیت فروش باشگاه مشخص نشود از هیات مدیره می خواهم بودجه‌ای را در اختیار ما قرار دهند تا باشگاه کار خود را آغاز کند و در ضمن حیات باشگاه پیگیر فروش آن باشیم.

مدیر عامل باشگاه راه آهن تصریح کرد: هم اینک تمامی تیم های حاضر در لیگ تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده اند، اما وضعیت باشگاه راه آهن به هیچ وجه مشخص نیست. اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند در خطر اخراج از لیگ برتر قرار می گیریم که این باعث می شود ارزش ریالی باشگاه نیز به شدت تنزل پیدا کند.

وی در ادامه با استمداد و طلب یاری از شهرداری و شورای شهر تهران برای خرید باشگاه‌ راه آهن گفت: فوتبال راه آهن بخشی از شناسنامه و موزه فوتبال ایران و مخصوصا تهران است. از آنجا که این باشگاه قدیمی بخشی از هویت ورزشی تهران و نماد آن محسوب می شود و از سوی دیگر نیز شهرداری و شورای شهر تهران به دنبال ایفای رسالت فرهنگی و ورزشی‌ خود هستند از آقایان قالیباف و مسجد جامعی می خواهم به وضعیت نامناسب باشگاه راه آهن توجه ویژه داشته باشند و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

رئیسی کیا افزود: با توجه به زیر ساخت‌ها و امکاناتی که در اختیار شهرداری تهران قرار دارد از آنها می خواهم به وضعیت این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار پایتخت عنایت ویژه‌ای داشته باشند چرا که در حال حاضر با این اوضاع نامطلوب این نگرانی وجود دارد که این باشگاه با قدمت زیاد از بین برود و به همین دلیل از آنها می خواهم با خرید باشگاه راه آهن از نابودی آن جلوگیری کنند.

مدیر عامل باشگاه راه آهن خاطر نشان کرد: با توجه به این که تعدادی از قهرمانان ورزشی ایران و افتخار آفرینان این مملکت عضو شورای شهر تهران هستند این توقع وجود دارد که شورای شهر نسبت به وضعیت باشگاه با ریشه راه آهن بی‌تفاوت نباشد و در جهت حل مشکلات آن اقدام کند.

وی در پایان درباره پیشنهاد مس کرمان برای خرید باشگاه راه آهن اظهار کرد: برخی افراد از استان کرمان خواستار خرید باشگاه راه آهن شدند، اما این تمایل از سوی شرکت ملی مس وجود نداشت و در نهایت آنها از انجام این کار منصرف شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)