یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم وعده جذب سرمربی نامدار خارجی را داد.

در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دوره محرومیت خود را سپری می کند و عضو هیئت مدیره باشگاه هم پیگیری امور باشگاه را به بعد از اتمام این دوره موکول کرده و مالکان بانکی باشگاه هم سکوت اختیار کرده اند یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس استوری عجیبی منتشر کرد.

فصل گذشته شرکت ایرانسل اسپانسر اصلی روی لباس پرسپولیس بود و از میانه های فصل شرکت طبیعت به جمع اسپانسرهای پشت لباس اضافه شد و فعالیت های متعددی را حتی فراتر از اسپانسر های اصلی آغاز کرد.

در جدیدترین واکنش این شرکت با انتشار استوری زیر نوشته است: به اطلاع هواداران می رسانیم، با توجه به نگرانی های اخیر هواداران درخصوص جذب سرمربی و با توجه به هماهنگی که بین شرکت طبیعت و هیئت مدیره پرسپولیس وجود دارد، به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که مذاکرات با چند سرمربی سطح یک جهان درحال نهایی شدن هست و به زودی گزینه نهایی که حتما نظر هواداران را جلب خواهد کرد، اعلام می شود. بنابراین هواداران نگران نباشند. شرکت طبیعت مثل همیشه در کنار تیم پرسپولیس هست و به صورت ویژه در این زمینه کمک خواهد کرد.

پیام طبیعت رضایت بخشی از هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است، هرچند که به احتمال زیاد این پیام ارزش خبری چندانی ندارد و باتوجه به عدم آشنایی کامل مسئولان رسانه ای این شرکت با دنیای فوتبال و چگونگی جذب سرمربی سطح اول جهانی چندان جدی گرفته نمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)