مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: با شكست پرسپوليس در حالي كه يك چشمم گريان و يك چشمم خندان بود،‌ به كورس قهرماني بازگشتيم.

 

حميد استيلي پس از پيروزي 2 بر يك تيمش مقابل پرسپوليس اظهار داشت: بازي خوبي بود و 2 تيم براي برد به زمين آمدند. خوب موقعي گل خورديم، زيرا فرصت جبران داشتيم و مي‌توانستيم به مسابقه برگرديم كه خدا را شكر اين اتفاق افتاد و توانستيم با 3 امتياز حساس ميدان را ترك كنيم.
وي با اشاره به اينكه يك چشمم خنده بود و يك چشمم گريه؛ ادامه داد: 90 دقيقه روي نيمكت نشستم و نتوانستم به خاطر هواداران آن بلند شوم. من هر چه دارم از هواداران است و به همين دليل نمي‌توانستم براي هدايت استيل‌آذين از جايم بلند شوم.
استيلي افزود: كريمي روي اشتباه داوري اخراج شد. داور، او را تحريك كرد و نتيجه كار هماني شد كه همگان ديدند.
وي تأكيد كرد: از هدايتي و هيأت مديره تشكر مي‌كنم كه 40 درصد از قرارداد بازيكنان را پرداخت كردند. آنها همچنين قبل از اين ديدار پاداش‌ها را تسويه كردند

تا استيل‌آذين با روحيه 2چندان به مصاف پرسپوليس برود.
استيلي ادامه داد: با اين برد به هدفمان رسيديم و توانستيم با 3 امتياز به صدر جدول نزديك شده و كورس قهرماني نزديك شديم.

وي تصريح كرد: اين نتيجه دليلي نمي‌شود كه علاقه‌ام را به پرسپوليس پنهان كنم. براي اين تيم در ادامه ليگ برتر آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم روزهاي خوش براي هواداران به زودي فرا رسد.
استيل‌آذين در هفته پانزدهم در ورزشگاه آزادي مقابل پرسپوليس با نتيجه 2 بر يك به پيروزي رسيد و با 24 امتياز به رده چهارم جدول رسيد. پرسپوليس نيز با 23 اميتاز در مكان هفتم جدول باقي ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)