مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با اشاره به قطعي شدن حضور اولادي در پرسپوليس اعلام كرد كه منتظر بازگشت وي از اردوي تيم ملي در اتريش هستيم تا مذاكرات نهايي را انجام دهيم.

 

حميد استيلي افزود: در روز هاي اخير تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشته ايم و بازيكنان در شرايط خوبي قرار دارند.

وي در خصوص آخرين وضعيت محسن عاشوري ادامه داد: تمام توافقات با اين مربي انجام شده است و به زودي او در تمرينات حضور پيدا مي كند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص ديدار اين تيم در هفته اول ليگ برتر مقابل ملوان بندرانزلي گفت: در بازي هاي ابتدايي ليگ نمي توان در خصوص تيم هاي صحبت كرد اما بايد بدانيم ملوان هميشه در مقابل پرسپوليس و استقلال تيم قدرتمندي است.

وي تصريح كرد: از اينكه بازي اول خود را در ورزشگاه آزادي برگزار مي كنيم خوشحالم و اميدوارم هواداران استقبال خوبي كنند.

وي در خصوص وضعيت مهرداد اولادي اظهار داشت: مذاكرات خوبي با اين بازيكن داشته ايم و فكر مي كنم او در بازگشت به كشور قرارداد خود را با ما امضا كند.

استيلي گفت: با كريم انصاري فرد نيز مذاكرات خوبي صورت گرفته و اميدوارم او نيز به تركيب ما اضافه شود.

وي در خصوص شايعات اخير مبني بر عدم تمایل وی برای جذب مهدي مهدوي كيا اعلام كرد كه در این باره صحبتی ندارم تنها چيزي كه در اين خصوص مي توانم بگويم آرزوي موفقيت براي او است.

استيلي با اشاره به مصدوميت هادي نوروزي در اردوي تيم ملي گفت: مچ پاي اين بازيكن دچار مصدوميت شده و اميدوارم مشكل مهمي برايش پيش نيامده باشد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران خاطرنشان كرد: قصد داريم يك دروازه بان مطمئن را تا سه روز آينده جذب كنيم و تمام سعي خود را خواهم كرد تا بهترين گزينه موجود انتخاب شود.
استيلي در خصوص احتمال جذب فرزاد آشوبي گفت: اين بازيكن در ليست من نيست زيرا در پست او چند بازيكن خوب در اختيار داريم.

وي ادامه داد: بازيكنان مد نظرم در پست هاي هافبك دفاعي و هافبك چپ خارجي خواهند بود و تنها مهاجمان جديد تيم ايراني هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)