الونگ بايد خودش را ثابت كند
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در جلسه با كارلوس كي‌روش حرف‌هاي خيلي خوبي زديم و من به هدفم رسيدم.

 

حميد استيلي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: هر روز كه مي‌گذرد تيم بهتر و آماده‌تر مي‌شود تا انشاءالله عملكرد قابل قبولي را در 3 جام داشته باشيم. كار سختي داريم و بايد خودمان را صددرصد آماده حضور در مسابقات كنيم.

 

وي افزود: نبود ملي‌پوشان مي‌تواند براي ما ناراحت‌كننده باشد اما بايد به نظرات سرمربي تيم ملي احترام بگذاريم. روز جمعه سر تمرينات تيم ملي حاضر شدم و آخرين وضعيت بازيكنانم را مورد ارزيابي قرار دادم. روز شنبه هم در جلسه‌اي با كي‌روش درباره بازيكنانم حرف زدم و از او درباره نحوه استفاده از بازيكنان پرسپوليس در تيم ملي سؤال پرسيدم. اين جلسه بسيار خوب و منطقي بود.

 

استيلي در جواب اين سؤال كه جلسه با كي‌روش چه فوايدي داشت گفت: حرف‌هاي خيلي خوبي زديم و من به هدفم رسيدم. من بايد اطلاعاتي از ملي‌پوشانمان كه در كنارمان نيستند از كي‌روش مي‌گرفتم كه اين اتفاق افتاد. اميدوارم بچه‌هاي ما از اردوي تيم ملي سرحال، شاداب و پر انرژي به ما ملحق شوند.

 

اين مربي درباره اردوي تركيه گفت: در اين اردو بيشتر به دنبال اين هستيم تا تاكتيكي‌هاي تيمي خود را كامل كنيم. در اين سفر 3 بازي تداركاتي انجام خواهيم داد تا بچه‌ها محك جدي بخورند. اسم تيم‌ها هنوز مشخص نيست اما خواسته‌ايم با 3 تيم بسيار خوب و ترجيحاً‌ ليگ برتري تركيه بازي كنيم.

 

استيلي درباره همكاري سومديك با پرسپوليس گفت: پس از رايزني‌هاي انجام شده با سومديك به توافق رسيديم تا در خدمت ايشان باشيم. اين مربي يكي از مربياني است كه كارنامه بسيار خوبي دارد. اگر پرونده او را بررسي كنيد متوجه خواهيد شد او مربي تيم ملي غنا، دورتموند، بوخوم و هامبورگ بوده و در همين اواخر در ليگ برتر تركيه سرمربي بوده پس مي‌تواند به ما كمك كند. شرح وظايف سومديك كاملا مشخص است و پس از جلساتي كه در تركيه با وي برگزار خواهيم كرد، شرايط ايشان بيشتر مشخص خواهد شد.

 

وي درباره عدم حضور انصاري‌فرد در پرسپوليس گفت: ما تلاش خودمان را كرديم اما ايشان صلاح دانست در تيم خودش ماندگار شود و ما به تصميم انصاري‌ فرد احترام مي‌گذاريم.

 

استيلي درباره دليل حضور الونگ در تمرين پرسپوليس با توجه به اينكه قبلا به وي جواب منفي داده شده بود، گفت: با توجه به شرايطي كه داشتيم از الونگ خواستيم با فرصتي مجدد در تمرينات ما شركت كند. او بايد خودش را با حضور در تمرينات بيشتر به ما ثابت كند تا تكليفش را مشخص كنيم. در روز اول بسيار باانگيزه و خوب عمل كرد اما هنوز نظر نهايي را درباره ايشان نداده‌ايم. اگر شرايط ما را داشته باشد با وي پاي ميز مذاكره خواهيم نشست.

 

استيلي در پاسخ به اين سؤال كه آيا باز هم بازيكن خواهيد گرفت، تاكيد كرد: بله، با چند گزينه خارجي صحبت‌هايي شده كه در تركيه از نزديك با اين افراد آشنا خواهيم شد. اگر در چارچوب تيمي ما باشند و فاكتورهاي لازم را داشته باشند آنها را جذب خواهيم كرد.

 

وي افزود: فعلا گزينه ايراني در برنامه‌هايمان براي جذب مهيا نيست اما اگر شرايط فراهم شود و گزينه‌اي خوب ايراني پيدا كنيم براي جذب او اقدام مي‌كنيم. ما در فصل نقل و انتقالات همراه با كاشاني تمام تلاش خودمان را انجام داديم و خوشحالم كه 5 بازيكن خوب فوتبال كشورمان را جذب كرديم.

 

سرمربي پرسپوليس درباره انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي راه‌آهن گفت: براي دايي آرزوي موفقيت مي‌كنم و انشاءالله موفق باشد.

 

وي در پايان خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: هواداران اين را بدانند كه همه ما مديون آنها هستيم. من به دنبال اين هستم تا با كمك بچه‌ها و لطف خداي بزرگ تيمي بسازيم كه بازي خوبي را انجام دهد و در كنارش به امتيازهاي دلخواه برسيم. تمام هدف من و بازيكنان بايد جذب رضايت هواداراني باشد كه هميشه بدون چشم‌داشت يار و ياور پرسپوليس بوده‌اند. انشاءالله با دوستي، رفاقت و همدلي بتوانيم فصل خوبي داشته باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)