مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه براي استقلال كري نخوانده است، گفت: بايد در زمين بازي همه حرف‌هايمان را بزنيم.

حميد استيلي  گفت: تمرين امروز را با نفرات كامل‌تري دنبال كرديم. امشب به مشهد خواهيم رفت تا يك تمرين 3 روزه جدي و يك بازي تداركاتي را انجام دهيم.

وي افزود: مهم‌ترين هدفمان در اردوي مشهد اين است كه تمرينات تاكتيكي و جسماني پرقدرتي انجام دهيم. خيلي زمان نداريم كه بخواهيم به بازيكنان فشار زيادي بياوريم چون فقط يك هفته تعطيلي داريم به همين دليل تا حدودي مي‌توانيم به اهدافمان برسيم.

استيلي درباره اظهارات برخي از پيشكسوتان پرسپوليس و حمايت از وي در چند وقت اخير عنوان كرد: از تمام پيشكسوتان كه من را حمايت كردند تشكر مي‌كنم مخصوصا از علي پروين كه هميشه به من لطف دارد و مربي و معلم من بوده است. هيچ‌وقت يادم نمي‌رود وقتي مي‌خواستم فوتبال را كنار بگذارم به علي‌آقا زنگ زدم و از او اجازه گرفتم. هميشه رهنمودها و پيام‌هاي پروين را روي چشمم گذاشتم و به آن عمل كردم. من از ايشان به عنوان يك شاگرد كه در روزهاي سخت به من كمك شاياني كرد، تشكر مي‌كنم.

سرمربي پرسپوليس درباره اينكه مظلومي اعلام كرده كري‌خواني را براي او زود شروع كرده‌ايد، گفت: براي استقلال و مظلومي كري نخوانده‌ام چون اهل اين كارها نيستم. هميشه به تيم بزرگ استقلال احترام مي‌گذارم ولي سعي خواهم كرد بهترين عملكردم را در دربي با كمك بازيكنان به نمايش بگذارم.

استيلي تاكيد كرد: انشاءالله سعي خواهيم كرد با يك بازي خوب دل هواداران خود را شاد كنيم. معتقدم زياد حرف زدن در اين باره خوب نيست و بايد بيشتر به فكر بازي كردن باشيم. البته باز هم مي‌گويم كه اولين حريفمان ذوب‌آهن است و پس از آن به فكر دربي خواهم بود. ذوب‌آهن نيز تيم بسيار خوب و خطرناكي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)