مرجع خبری پرسپولیس : به خاطر روابط دوستانه و مستحكم حميد استيلي و حبيب كاشاني و همچنين موقعيت متزلزل اين مربي در تيم شاهين بوشهر از وي به‌عنوان جدي‌ترين گزينه جانشيني دايي روي نيمكت رهبري پرسپوليس نام برده مي‌شود.

 

اما اين مربي با قاطعيت مي‌گويد: «براي حبيب كاشاني احترام خاصي قايل هستم اما مذاكره‌اي با پرسپوليس نداشته‌ام و حضورم در اين تيم شايعه است.براي علي دايي آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم پرسپوليس در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر نتايج مناسبي به دست آورد.»

 

استيلي ساعاتي قبل از انتشار اخبار اخراجش از شاهين بوشهر اين مصاحبه را انجام داد.

 

 

كاشاني بارها در مصاحبه‌ها و مشي خود اعلام كرده فقط با مربي ايراني كار مي‌كند چرا كه با مربي خارجي راحت نيست و نمي‌تواند خواسته‌هايش را به مربي خارجي انتقال دهد. تا ديروز البته مربي داخلي سرشناس و بيكاري كه در حد پرسپوليس باشد يافت نمي‌شد اما با اخراج حميد استيلي از شاهين بوشهر و رفاقت ديرينه كاشاني با وي اين گزينه به نيمكت سرخ‌ها نزديك‌تر شد . البته به غير از استيلي از گزينه‌هاي ديگري نيز نام برده مي‌شود اما مانور روي اين گزينه‌ها براساس گمانه‌زني است و هيچ خبري از سوي مسوولان باشگاه مبني بر اينكه به فكر تغيير در كادر فني هستند ديده نمي‌شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)