مرجع خبري پرسپوليس :‌سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام كرد كه هواداران اين تيم منتظر بازي زيباي سرخپوشان در شهرآورد 71 باشند.

حميد استيلي افزود: وضعيت پرسپوليس در هفته گذشته بسيار خوب بوده و اميدوارم 2 جلسه تمرين باقي مانده را نيز در بهترين شكل ممكن پشت سر بگذاريم.

وي در خصوص اينكه در اين بازي نيز با تركيب هجومي به مصاف استقلال خواهد رفت اظهار داشت: براي برد به زمين خواهيم رفت و اطمينان داشته باشيد بهترين تركيب را روانه ميدان خواهم كرد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تشكر از حضور پيشكسوتان در تمرينات اين تيم گفت: در اين شرايط حساس پيشكسوتان مانند هميشه كنار ما بودند و بايد از آنها تشكر كنم. امروز هم علي پروين در تمرين ما حضور پيدا خواهد و به طور حتم از تجربيات او به خوبي استفاده مي كنم.

 

وي در خصوص بازيكنان مصدوم تيم خود اظهار داشت: محمد منصوري تنها بازيكن مصدوم ما است و در حال حاضر نيز به همراه تيم تمرين نمي كند.

وي در خصوص وضعيت اولادي اظهار داشت: اولادي تمرينات خود را آغاز كرده و بايد شرايط او را در تمرينات باقي مانده ارزيابي كنيم.

استيلي با اشاره به وضعيت خوب استقلال تهران خاطرنشان كرد: اين تيم ليگ را بسيار خوب آغاز كرده و موفق شده نتايج لازم را در اكثر بازي ها بدست آورد. مظلومي مربي بسيار توانايي است و به طور حتم بازي بسيار سختي را در مقابل استقلال در پيش رو خواهيم داشت.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص اينكه استقلال را كهكشاني مي نامند گفت: با اين موضوع مخالف هستم زيرا هر تيمي در ابتداي فصل بازيكناني را جذب مي كند كه به آنها نياز دارد.

وي در مورد وضعيت علي كريمي تصريح كرد: اين بازيكن نيز مانند ساير نفرات ما در بهترين شرايط خود قرار دارد و به طور حتم بر روي او حساب ويژه اي باز كرده ايم.
وي با اشاره به حضور موثر وحيد هاشميان در تمرينات گفت: به عنوان يك مربي افتخار مي كنم با اين بازيكن همكار هستم زيرا او با وجود اينكه در فصل جاري هنوز مدت زيادي براي ما بازي نكرده اما در تمرينات بسيار موثر است و در بالا رفتن روحيه تيم نقش زيادي دارد.
وي در خصوص حضور معمارزاده يا حقيقي در درون دروازه پرسپوليس افزود:هنوز دروازه بان را انتخاب نكرده ام و روز بازي مشخص مي شود كداميك از اين افراد در درون دروازه ما قرار مي گيرند.

استيلي با تمجيد از عملكرد غلامرضا رضايي در ديدار مقابل ذوب اهن گفت: خوشبختانه با گذشته زمان با تفكرات بازيكنان بسيار آشنا شده ام و غلامرضا رضايي نيز در ديدار مقابل ذوب آهن با عملكرد خوب خود نشان داد بازيكن بسيار توانمندي است.

وي در خصوص صحبت هاي علي دايي و آرزوي او براي برد پرسپوليس در ديدار مقابل استقلال گفت: او خودش يك پرسپوليسي اصيل است و از او براي حمايتش تشكر مي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)