ظاهرا گناه كرده‌ام كه كاشاني رفيق من است
مرجع خبری پرسپولیس : گزينه سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در صورت انتخاب به عنوان سرمربي، يك دستيار خارجي در حد كي‌روش خواهم آورد.

 

حميد استيلي پس از نشست با اعضاي كميته فني پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين جلسه مانند امتحان سختي بود كه بايد سؤال و جواب پس مي‌دادم آن هم برابر ذوالفقارنسب كه مربي من بوده، پنجعلي كه كاپيتان من بوده و زادمهر كه يكي از پيشكسوتان خوشنام فوتبال و پرسپوليس است.

 

وي در مورد اينكه چند درصد شانس انتخاب شدن را دارد گفت: من هم به اندازه دايي و درخشان شانس مربيگري در پرسپوليس دارم. همه گزينه‌ها پرسپوليسي‌ هستند و هر كس كه انتخاب شود اميدوارم براي اين تيم مثمر ثمر باشد.
استيلي در مورد برنامه‌هاي خود گفت: برنامه من در مورد بدنسازي تيم، حفظ نفرات و جذب بازيكنان جديد و يك ساله بوده است.

 

گزينه سرمربيگري پرسپوليس در مورد اينكه دوستي او با كاشاني چقدر مي‌تواند به او كمك كند تا سرمربي شود، گفت: به دوستي با كاشاني افتخار مي‌كنم اما ظاهرا گناه كرده‌ام كه كاشاني رفيق من است. من به دليل توانايي فني در گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس هستم. ايشان 3 گزينه براي سرمربيگري پرسپوليس انتخاب كرده‌اند و هر كدام كه انتخاب شوند براي پرسپوليس خوب است.


 

استيلي در مورد اينكه جذب بازيكني مانند كريمي بدون انتخاب سرمربي كاري حرفه‌اي است يا نه، گفت: نام علي كريمي آن طور كه گفته شده در فهرست خريد هر 3 گزينه بوده است و هم من و هم دايي و هم درخشان او را در فهرست خريد خود قرار داده‌ايم.

 

وي در مورد اينكه ليست بازيكنان موردنظر و مازادش را مي‌گويد يا نه، گفت: هر زماني كه سرمربي شدم فهرست بازيكنان موردنظرم را اعلام مي‌كنم.

 

گزينه سرمربيگري رسپوليس در مورد دستيارانش در اين تيم گفت: اگر انتخاب شوم يك مربي خارجي خوب در حد كي‌روش به پرسپوليس مي‌آورم.

 

وي در مورد اينكه چه زماني كميته فني نام سرمربي را اعلام خواهد كرد، گفت: نمي‌دانم،‌ چيزي در اين مورد به من اعلام نشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)