خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روز گذشته در برنامه ورزش و مردم حاضر شد حرف های جالبی را مطرح کرد.

وی در پایان روز و در دیدار با بازیکنان در حاشیه بازی سنگ آهن نیز صحبت هایی مطرح کرد که گزیده هایی از آن را در ادامه می خوانید:

 

* متاسفانه سرمربی کشی در پرسپولیس رسم شده است. من خیلی مقاومت کردم ولی نشد. من همیشه حمایت کردم اما نشد. نظر هواداران و پیشکسوت ها این بود که ایشان برود.

* آقای مانوئل شخصیت بزرگی است و من او را از کی روش برتر می دانم. اما اینجا شکست خورد. گاهی این طور می شود. ایشان باید بپذیرد اینجا موفق نبوده و این عدم موفقیت در پرسپولیس تبعات دارد. من جلسه ای با ایشان گذاشتم  و با هم حرف زدیم. من در این جلسه از ایشان خیلی بیشتر خوشم آمد. همه ما در این روزها ضرر کرده ایم. ایشان گفت من عمر مربی گری ام تمام شده و اهل دعوا نیستم ولی برگشت من شاید برای بازیکنان کسل کننده باشد. این آخرین تجربه فوتبالی من بود.

* من که آمدم پرسپولیس آقای استیلی سرمربی بود. تنها کسی که چند ماه است آمده و یک ریال پول نخواسته اوست. او مربی ما بود اما از سکوها نگذاشتند. بنابراین دنیزلی محبوب را آوردم اما از پس پرده ایشان شکست خورد. دنیزلی را برداشتیم و مانوئل را آوردیم که رنکینگ اش بالاتر از دنیزلی است. ایشان را هم سکوها و همپ شت پرده نگذاشتند. ما در پرسپولیس خیلی حاشیه داریم. من در زندگی ام سازماني به این پیچیدگی ندیده ام. جریاناتی هست که نمی خواهند پرسپولیس موفق بشود. بی تعارف. من دقیق این جریان ها را می شناسم. ولی علاجش گفتنش نیست چون فضا بدتر می شود. مثلا من نمی دانم چرا از زمانی که من آمدم سعی می کنند زاویه ایجاد کنند. یک عده می روند توی مغز بازیکن و یک عده با پولشان می خواهند مرا خراب کنند.

* من یک سرباز کوچکم. نوشته اند من می خواهم در انتخابات شرکت کنم. بابا من چه کار دارم به آن بالاها؟ چرا دروغ می نویسید؟ من که عددی نیستم. من فقط می خواهم نوکری مردم را بکنم در پرسپولیس.

* من دارم هزینه ها را می دهم. همیشه گفته اند نتیجه گرایی خوب نیست و دغدغه اول مدیرباشگاه باید ساختن و توسعه باشد. اما به ما که رسیده یک جور دیگر شده. من آمدم و مسائل پرسپولیس را از نزدیک دیده ام. اینجا یک تیم است. تصور من از پرسولیس یک چیز دیگر بود نه اینکه حتی تیم پایه نداشته باشد. زیر صفر است این قسمت. من وارث این مسائلم. این کاری که من کرده ام باید باعث خوشحالی باشد نه اینکه هی بگویند این آدم از کجا پول آورده. ان شاء الله این ساختار به درآمد برسد و پرسپولیس 50 سال روی پای خودش بایستد.

* به زودی صندوق ما در بورس راه می افتد. شرکت پیشکسوتان هم همینطور که در آینده مالک بخشی از باشگاه خواهد بود.بنده یکی از فعالین خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هستم که آقای رئیس جمهوری از ما خواسته.

* از آقای پروین می خواهم با قدرت بیاید جلو و کمک کند که اگر این کار را نکرد از او گله خواهم کرد. آقا یحیی یک اختلاف سلیقه هایی با آقای پروین دارد. در جلسه ای که با این دو داشتم آقای پروین گفت من دخالتی نخواهم کرد و دستیارانت را هم خودت انتخاب کن. [در همين لحظه پروين در تماسي با برنامه اعلام كرد به خاطر حرف رويانيان با تمام قدرت جلو خواهم آمد.]

* من نیامدم نتیجه را بچسبم و با پول و کلک تیم را ببرم بالا. به خدا می شد اما نخواستم. از همین جا هم بگویم من دنبال نتیجه نیستم. دغدغه اول من ساختار باشگاه است. من یک سال است هستم 5 سال دیگر هم بمانم همین طور خواهم ماند.

* باید بین من و هواداران و البته پیشکسوتان درک متقابل وجود داشته باشد. چیزی که باعث شد من در پرسپولیس بمانم وتا آخر عمرم هم از این تیم نروم هوادارن هستند. البته من به عنوان مدیر همه کارهایی را که به گردنم بود کرده ام و هوادار هم این را فهمیده.

* الان پرسپولیس در یک بازی ماروپله گیر افتاده. تا می رویم بالا نیش می خوریم و می افتیم پایین. اما اینطور نمی ماند. بالاخره پرسپولیس قهرمانی پیاپی می آورد و قهرمان آسیا می شود.

* روش من این بوده که یک ریال بودجه دولتی نگرفته ام. یک ریال. سه سال من در ستاد حمل و نقل و سوخت بودجه نگرفت. اینطور کار می کنم. در پرسپولیس ما داریم پیش می رویم. شرکت تجاری پرسپولیس و دفاتر نمایندگی در مالزی و برزیل و آلمان و کرواسی. استقلال و پرسپولیس یک ریال درآمد ندارند و من آمده ام این نقیصه را با کار تجاری جبران کنم. در ساختار باشگاه این کار را دیده ام و صددرصد اجرایی شده است.

* آقای چیذری، ادموند بزیک و آقای باقری در کادر آقای گل محمدی خواهند بود.

* آقای مهدوی کیا ممکن است با پروین اختلاف نظر داشته باشد اما تحملش بالاست و تیمش را به هم نخواهد ریخت.

* من از بازیکنان بیشتر توقع داشتم. آقای مانوئل اشکال داشت کارش اما من به بازیکنان انتقاد دارم چون ایرانی هستند. آنها باید بیشتر و بهتر کار می کردند. من به دلیل ناراحتی مردم بود که بازیکنان را جریمه کردم.

* ماجرای آقای مانوئل با مفاهمه حل خواهد شد. ببینید آقای مانوئل 4 ماه است حقوق نگرفته و یک کلام حرف نزده . ایشان شخصیت واقعا بزرگی هستند. ما دنبال این هستیم که بقیه پولش را نگیرد.

* میلان درخواستی برای خرید کریم انصاری فرد نداده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در حاشیه بازی با سنگ آهن بافق گفت: بازیکنان بی انضباط زیادی داریم، اگر رفتارشان را اصلاح نکنند برخوردی جدی با آنها خواهم کرد.

وی اضافه کرد: برخوردی که با مربی تیم شد از نظر من به حق نبود و این را بگویم پرسپولیس دچار بیماری شده و من هم گرفتار این بیماری شدم و این را بگویم که بی شک یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس بازیکنان هستند، چه از نظر انضباطی و چه از لحاظ نوع رفتار و سطح توقع بالا و اشکالاتی در بازیکنان وجود دارد که باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: فشارهای روی سکو باعث شد من یک سرمربی و کادرش را جابجا کنم و به هواداران می گویم اشکال از سمت بازیکنان هم هست بازیکنان پرسپولیس حرفه ای نیستند و توقعات عجیب و غریب دارند و من نبود احترام به مربیان را ریشه کن می کنم.

 ادامه هشدار جدی رویانیان به بازیکنان وی اضافه کرد: من این کار تلخ را کردم ولی بازیکنان بدانند مشکل بعدی آنها هستند و من به آنها هشدار می دهم و عمل می کنم رفتار 6 ماه گذشته بازیکنان بررسی شده و رفتار نیم فصل دوم آنها نیز بررسی خواهد شد و اگر مشکل خاصی باشد عمل می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)