پرسپولیس نیوز:پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:پرسپولیس به طور حتم یکی از شانس های اصلی قهرمانی  در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

حمید استیلی که تماشاگر ویژه دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و زمزم شرق بود درباره حضورش در جام یونس شکوری عنوان کرد: دیدن پیشکوت ها که سرمایه اصلی فوتبال ما هستند خیلی ارزش دارد. امروز هم در کنار بچه ها بودم و لذت بردم. جا دارد از مسئولین برگزاری مسابقات یونس شکوری هم تشکر کنم که امروز قبل از بازی پرسپولیس از من تجلیل کردند.

وی در خصوص بازی با پیشکسوتان میلان و احتمال برگزاری مسابقات بیشتر برای بازیکنان قدیمی عنوان کرد: بازی با میلان انگیزه ای شد برای همه پیشکسوتان.ما پیگیر برگزاری بازی های بیشتر برای پیشکسوتان هستیم، نه تنها فقط برای باشگاه پرسپولیس بلکه برای تمامی باشگاه ها. از این بابت خیلی خوشحالم چون این پیشکسوتان سرمایه های کشور هستند و از این سرمایه ها باید به نحو احسن استفاده کرد. با برگزاری مسابقاتی این چنین و یا استفاده از پیشکسوتان در بدنه  باشگاه باید به یاد آنها بود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت قرمزپوشان در لیگ برتر گفت: تیم  امسال وضع خیلی خوبی دارد. بازیکنان خیلی خوبی ابتدای فصل به تیم ملحق شد و در نیم فصل هم تیم تقویت شد. در بازی با تراکتور هم شاید یک ربع اول بازی خوب نبودند ولی در مابقی دقایق مسابقه سوار بر بازی بودند و نتوانستند از فرصت ها استفاده کنند.پرسپولیس به طور حتم یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

 استیلی در خصوص شایعات مربوط به استعفای مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: من در این باره هم هیچ اطلاعی ندارم و بهتر است از خود سردار در این باره سوال کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)