خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی سابق پرسپولیس گفت: با توجه به شوک ایجاد شده در تیم، پرسپولیس می‌تواند ملوان را در جام حذفی شکست دهد.

حمید استیلی ابتدا در خصوص انتقادهایی مبنی بر انتخاب سعید شیرینی به عنوان رئیس هیئت‌مدیره پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: اگر انتخابی توسط این هیئت‌مدیره انجام شده در این انتخاب بزرگان و خاک‌خورده‌هایی مثل سید علیخانی، بهروز سلطانی، کاظم رجبی، پازوکی و برخی دیگر از پرسپولیسی‌های سابق بوده‌اند که انجام شده است. انتخاب شیرینی توسط هیئت‌مدیره انجام شده و نه شخص من یا کسی دیگر.

وی افزود: من حتی خودم هم در جلسه نبودم که انتخاب شدم، اصلاً راضی نبودم که مرا انتخاب کنند اما چون باید کارها طبق روال رو به جلو می‌رفت این انتخابات برگزار شد و همه هم از پیشکسوتان پرسپولیس به این انتخاب رأی دادند.

استیلی خاطرنشان کرد: ما در این جلسه از همه پیشکسوتان دعوت کردیم که در انتخابات شرکت کنیم تا به خانه خود بیایند و رأی بدهند و فرد مناسب را انتخاب کنند. سعی کردیم از هیچ موسفید پرسپولیس نگذریم و آنها را در این بحث که به نفع خود پیشکسوتان هم هست دعوت کنیم. حالا انتخاباتی هم شده و خود این عزیزان رأی داده‌اند و یک نفر سمتی را گرفته باز هم دعوت می‌کنیم تمام عزیزان و بزرگان پرسپولیس بیایند و در خانه خود حضور داشته باشند.

استیلی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران نیز گفت: شخصاً معتقدم پرسپولیس بازی بسیار سختی را در تهران باید به نمایش بگذارد. بالاخره جام حذفی جام شگفتی‌ها است و با یک اشتباه یک تیم باید با جام خداحافظی کند. در این بازی‌ها هر تیمی از فرصت های گل‌زنی و تعداد آن استفاده کرد برنده است. اگر 5گل بخوریم و 4 گل بزنی هم هیچ فایده‌ای ندارد و تیم برنده را نتیجه یک بازی مشخص می‌کند.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس صد در صد با توجه به شوکی که به این تیم وارد شده پتانسیل موفقیت و شکست ملوان در تهران را دارد و قطعاً این شوک در کوتاه مدت برای این تیم مؤثر خواهد بود. من امیدوارم هواداران بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند تا به هدفش برسد.

استیلی در پایان در مورد دیدارش با کودکانی که در آتش سوزی سوخته بودند نیز گفت: انشالله طبق برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و قرار است شب یلدا به همراه 2 تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به دیدار آنها برویم تا به عنوان نماینده باشگاه همدردی خود را با این عزیزان اعلام کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)