پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: امکانات مجموعه ورزشی پیام در حدی است که می‌توانیم اردوهای تیم‌های پایه و حتی بزرگسالان را در ارومیه برگزار کنیم.

حمید استیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: سال گذشته در خصوص آکادمی و مدارس فوتبال، طی پیشنهادی به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، خواستار تشکیل آکادمی و مدارس فوتبال و توسعه آن در استان‌های کشور شدیم که با استقبال سردار رویانیان این طرح آغاز و طی برنامه‌های مدونی که از سوی باشگاه انجام شد، اولین نمایندگی آکادمی فوتبال در ارومیه افتتاح گردید.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس در این مسیر اقدام به صدور مجوز برای استان‌ها نمود و به دلیل اشتیاق فراوان شهرستان‌ها، اولویت‌ها در نظر گرفته شد، نمایندگی ارومیه اعلام آمادگی کرد و ما به همراه معاونین، مسوولان و پیشکسوتان برای بازدید از امکانات و شرایط این استان طی سفری دو روزه عازم ارومیه شدیم.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پس از ورود به ارومیه با استقبال گرم مسوولان و هواداران پرسپولیس مواجه شدیم. قبل از هر چیز برای ادای احترام به شهدای این شهر به اتفاق، در گلزار شهدا حضور یافتیم و با شاخه‌های گل بر مزار برادران باکری، سردار امینی و شهدا انرژی لازم را برای این کار بدست آوردیم.

استیلی گفت: ارومیه تنها مختص والیبال است و این شهر علیرغم اشتها و استعداد زیاد برای فوتبال، هیچ تیم فوتبالی ندارد و به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم کارمان را از آنجا آغاز کنیم. طی مذاکرات انجام شده، قرار است مدارس فوتبال پرسپولیس از امکانات و تجهیزات مخابرات ارومیه بهره ببرد. به همین جهت امکانات مجموعه ورزشی مخابرات با مدیریت آقای اسماعیل‌زاده را دیدیم و در این خصوص باید بگویم کلیه امکانات لازم در سطح بسیار خوب فراهم است.

استیلی در ادامه افزود: این مجموعه امکاناتی دارد که می‌توانیم اردوهای تیم‌های پایه و حتی بزرگسالان پرسپولیس را در آن برگزار کنیم. نظارت دقیق و همکاری همه جانبه در زمینه اجرای این طرح، موفقیت‌های قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. استخر، سونا، جکوزی، سالن چند منظوره، خوابگاه، رستوران، سالن بدنسازی، زمین چمن طبیعی و… از امکانات این مجموعه ورزشی است.

حمید استیلی در پایان گفت: ما تقریبا آخر اردیبهشت اعزام پنج مربی و بازیکن به برزیل را داریم. این طرح‌ها نیاز به زمان و کمک دارد. همه باید دست به دست هم بدهیم و این کار را به صورت خیلی مفید انجام دهیم. مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس هم، از زمانی که آمده‌اند در این زمینه خیلی کمک کردند. ایجاد ساختار اصولی آکادمی و مدارس فوتبال و بهره از تجربیات پیشکسوتان از اقدامات جالب توجه باشگاه بوده و جا دارد از ایشان تشکر کنیم و امیدوارم این اقدامات با موفقیت به سر منزل مقصود برسد.

عربشاهی: باشگاه توانسته شخصیت باشگاه‌داری را ایجاد کند
 پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس با ایجاد آکادمی، مدارس فوتبال و اهمیت به زیر ساخت‌ها توانسته شخصیت باشگاهداری را ایجاد کند. همدلی رمز موفقیت پرسپولیس در انجام امور فرهنگی و ورزشی است.

ضیاء عربشاهی  افزود: تاسیس آکادمی فوتبال یکی از اهداف اصلی و مهم باشگاه پرسپولیس است که باید با توجه به انجام امور زیر ساختی در زمینه بازیکن سازی خودکفا شود.

وی افزود: با انجام چنین کارهایی، پرسپولیس حدقل از سه تا چهار سال آینده یک باشگاه به معنی واقعی خواهد داشت و هدف این است که این کار انجام شود تا پرسپولیس بتواند به جای خرید و ورود بازیکن به باشگاه پرسپولیس، خروجی خوبی داشته باشد و بازیکنان مستعدی را به فوتبال ایران ارائه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: آکادمی باید یک کمپ کامل باشد و کلیه امکانات لازم را داشته باشد. باشگاه پیام در ارومیه که قرار است مدارس فوتبال پرسپولیس در آن فعالیت کند، شخصیت یک آکادمی مجهز و خوب را دارد و پرسپولیس می‌تواند از این امکانات استفاده کند.

ضیاء عربشاهی در مورد اعزام مربیان و بازیکنان پرسپولیس به برزیل خاطرنشان کرد: من خوشحالم که به اتفاق چند نفر از مربیان و بازیکنان به برزیل می‌رویم. من کلاس های مختلفی را گذراندم حتی مدرک A آسیا را دارم و شش، هفت دوره کلاس توجیهی و پیشرفته را نیز گذرانده‌ام.

وی تصریح کرد: مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس جزو سرمایه‌های باشگاه هستند و یقینا می‌توانند برای پرسپولیس مفید باشند. ما بازیکنانی بودیم که سال‌های سال به پرسپولیس خدمت کردیم و حالا هم می‌خواهیم تجربیاتمان را در اختیار باشگاه محبوبمان قرار بدهیم.

عربشاهی گفت: حضور مربیان و بازیکنان پایه پرسپولیس در برزیل کار مفیدی است که توسط باشگاه انجام شده است و به نوبه خودم از سردار تشکر می‌کنم که چنین حرکتی را انجام می‌دهند. باشگاه به زیر ساخت‌ها و پیشکسوتان ارزش و بهاد داده و پیشکسوتان هم تا جایی که جا دارد تجربیات خودشان را در اختیار باشگاه قرار دهند.

 یوسفی: پرسپولیس با ایجاد مدارس فوتبال اقدامات فرهنگی و ورزشی بزرگی انجام داده
 سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: پرسپولیس با ایجاد آکادمی و مدارس فوتبال اقدامات فرهنگی و ورزشی بزرگی را انجام داده است و عامل آن هم آقای رویانیان هستند.
 رحیم یوسفی در خصوص افتتاح مدارس فوتبال در ارومیه گفت: ما به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس راهی ارومیه شدیم و امکانات و استعدادهای آنها برای ایجاد مدارس فوتبال را دیدیم. امکانات این نمایندگی در حد مطلوبی بود و استعدادهای زیادی را در اینجا دیدیم اما آنها باید با حمایت مسوولان و پشتکار فراوان و نظارت باشگاه پرسپولیس کار کنند تا به آن چیزی که می‌خواهند برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)