خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با آمدن کریمی پرسپولیس جان و انرژی تازه‌ای گرفت.

حمید استیلی ابتدا در خصوص جلسه امروز آشتی‌کنان کریمی و ژوزه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش تمام مسئولان باشگاه پرسپولیس و با توجه به میل میلیونها هوادار عاشق این تیم امروز در نشستی بسیار خوب سوءتفاهمات بین کریمی و ژوزه رسما برطرف شد.

وی افزود: به نظرم حضور کریمی در پرسپولیس انرژی مثبت فراوان و جان تازه‌ای به این تیم خواهد داد و باید در این بین از تلاشهای رویانیان و بزرگواری ژوزه چشم‌پوشی نکرد.

استیلی ادامه داد:علی هم بازیکنی است که دلش و قلبش برای پرسپولیس می‌تپد و خدا را شکر که امروز همه چیز ختم به خیر شد.

وی درباره شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان نیز گفت: متاسفانه دربازی‌ای که استحقاق شکست نداشتیم یک نتیجه ناخوشایند و به دور از انتظار را گرفتیم ما باید در این بازی منطقی‌تر به میدان می‌رفتیم.

وی افزود: قبل از این بازی یک دیدار تدارکاتی مقابل تاجیکستان انجام دادیم که هیچ کدام از بازیکنانی که در برابر تاجیکستان به میدان رفتند در بازی برابر ازبکستان نبودند و این خوب نبود.

استیلی ادامه داد: متاسفانه باز هم از همان منطقه در روی ضربات ایستگاهی مثل بازی با لبنان آسیب دیدیم. اگر این بازی را با برد پشت سر می‌گذاشتیم 85 درصد راه صعودمان را هموار کرده بودیم اما الان باید چشممان به بازی‌های بعدی باشد و کمی کار برایمان سخت است.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم در خارج از خانه حریفان را شکست دهیم تا به جام جهانی برویم همیشه در فوتبال ما قاعده‌ای بوده که ما در بازی‌های سخت بهتر و خلاق‌تر به میدان رفتیم و چه بسا که به نتایج خوب هم رسیده‌ایم امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد تا انشاءالله فوتبال ما به جام جهانی برود.

وی در پاسخ سوالی که علی رغم مشکلات تیم به نظر شما چرا کی‌روش به دنبال رفع برخی نواقص تیم ملی نیست گفت: با حرف شما موافق نیستم قطعا کی‌روش روی این مسایل کار می‌کند اما بازیکنان ما باید بدانند که نیاز به تمرکز بیشتر و احساس مسئولیت چند برابر دارند. تا بتوانیم این دوران سختی فوتبال را پشت سر بگذاریم. من امیدواریم که با یک نگاه بهتر در بازی‌های سخت آینده خود به نتایج دلخواه برسیم. بالاخره الان مدعیان در گروه ما بیشتر از گذشته هستند و اگر غافل شویم فوتبال ما ضرر بدی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)