خبرگزاری پرسپولیس : حمید استیلی سرمربی سابق سرخپوشان گفت : یک آکادمی خوب می تواند کمک زیادی به یک باشگاه کند.

حمید استیلی گفت: کره ای ها از سرعت بالایی برخوردار هستند و این موضوع را در بازی های گذشته خود به خوبی نشان دادند اما ضعف این تیم نبود یک هافبک خلاق در وسط زمین است که ما برعکس کره ای ها با وجود علی کریمی که یک بازیکن خلاق و با تجربه به شمار مي رود می توانیم به کره ای ها ضربه بزنیم.

 

نگرانی ما جوانی کره ای ها است که میانگین نسبی آنها از ما کمتر است و شاید به علت جوانی، کمی دوندگی کره ای ها ما را آزار بدهد البته بازیکنان جوانی در نیمکت داریم که می توانند در طول بازی کمک کنند.

 

استیلی در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم آزادی گفت: همیشه بازی ما با کره ای ها از حساسیت زیادی برخوردار بوده و تا آنجایی که من در خاطر دارم بازی مقابل کره ای ها از حیث حضور تماشاگران فوق العاده بوده است.

 

فاکتوری که کره ای ها دارند انگیزه است، اگر جو ورزشگاه آزادی به نفع تیم ملی باشد می تواند تا حدودی روحیه بازیکنان کره را تخریب کند.

 

حمید استیلی در ادامه در خصوص ضعف آمادگی پرسپولیس اظهار داشت: یک آکادمی خوب می تواند کمک زیادی به یک باشگاه کند، در این سال ها متأسفانه توجه مدیران ما بیشتر به نتیجه گرفتن بوده است، با وجود خیل عظیمی از تماشاگران باشگاه شاید این موضوع کمی طبیعی باشد اما ما باید به روزی برسیم که پرسپولیس از حاصل دست رنج خود برداشت کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)