هواداران واقعی همیشه ما را تشویق می کنند

مرجع خبی پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر داماش گیلان گفت : این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم که در چند هفته اخیر خیلی آنها را اذیت کردیم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس حمید استیلی اظهار داشت : بازی سختی برابر داماش داشتیم و شرایط آب و هوا نیز این سختی را دوچندان کرده بود اما با  توجه به آنالیزی که از این تیم انجام داده بودیم توانستیم برنده بازی باشیم.

 

وی ادامه داد : نیمه دوم توانستیم بهتر از نیمه اول ظاهر شویم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم و در نهایت موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

استیلی درباره دلیل تعویض علی کریمی در بین دو نیمه گفت : مصدومیت کریمی تشدید شده بود و برای جلوگیری از مصدومیت مجدد او را تعویض کردیم چراکه برای بازی های بعدی به حضور او احتیاج داریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره شرایطی که با این برد به دست آمد گفت : از اولین بازی فشار زیادی روی من و بازیکنان برای نتیجه گیری بود که امیدواریم با بردهایی که بدست می آوریم بتوانیم این فشار را کم کنیم . هوادار واقعی هواداری است که مانند بازی با مس رفسنجان از دقیقه یک تا آخر ما را تشویق کند و همین مساله باعث شد بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند.

 

استیلی درباره برنامه هایش برای ادامه فصل گفت : متاسفانه دو بازیکن ما بازی بعدی را از دست دادند. برای تعطیلات 20 روزه قصد داریم یک اردوی خارجی در امارات برگزار کرده و 2 بازی تدارکاتی انجام دهیم و منتظر آماده شدن ویزا هستیم. یک سری برنامه ها برای تعطیلات تدارک دیده ایم و باید ببینیم چه تعداد بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت می شود تا بتوانیم برنامه های خود را دقیق تر پیاده کنیم. همچنین قصد داریم چند بازیکن را در نیم فصل جذب کنیم تا نقاط ضعفمان برطرف شود.

 

وی صحبت های مبنی حضور کریم باقری و احمدرضا عابدزاده در کادرفنی این تیم را تایید کرد و گفت : این صحبت های مطرح شده صحت دارد و من از آن استقبال می کنم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم از این عزیزان استفاده کنیم.

 

حمید استیلی درخصوص موضع گیری های خودش و سایر اعضای باشگاه پرسپولیس در برابر رسانه ها و به خصوص برنامه نود در هفته گذشته گفت : در این 11 هفته که ما بازی داشتیم اکثر فشارها روی پرسپولیس بوده و بیشتر نظرسنجی های اس ام اس را درباره تیم ما انجام داده اند. ما نباید هیچ وقت اخلاق را فدای نتیجه کنیم. به همین دلیل این عکس العمل پیش آمد اما قصد نداریم دیگر این مساله را کش دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان با تشکر از میزبانی مسئولان و مردم گیلان گفت : بار دیگر از هواداران به خاطر نتایج قبلی که اذیت شان کرد عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم با نتایج آینده آن ها را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)