مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم معمارزاده تا نیم فصل شرایطی را فراهم کند و راهی یک تیم دیگر شود.

 

حمید استیلی پس از نشست خبری بازی مقابل سایپا با یک دوربین تلویزیونی صحبت کرد و در خصوص آخرین وضعیت میثاق معمارزاده گفت: این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دادم تا وضعیت خود را روشن کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از لحاظ فنی دیگر به او او اعتقادی ندارد گفت: از نظر فنی به او احتیاج و اعتقاد دارم اما به لحاظ انضباطی او را کنار گذاشته‌ام. معمارزاده پسر خوبی است ولی به او هم گفتم با این شرایط نمی‌توانیم با یکدیگر کار کنیم.

در ادامه خبرنگار پرسید یعنی معمارزاده تا زمانی که استیلی سرمربی پرسپولیس است در تیم او جایی ندارد که وی در پاسخ گفت: بحث من نیست. او نتوانست خودش را با شرایط پرسپولیس وفق بدهد. از لحاظ اخلاقی او را دوست دارم ولی معمارزاده به عنوان یک شخص جانشین نتوانست در پرسپولیس خود را ثابت کند. حتی در بهترین تیم‌های دنیا نیز ممکن است برخی از بازیکنان با چنین شرایطی مواجه شوند. امیدوارم معمارزاده تا نیم فصل شرایطی را فراهم کند که راهی یک تیم دیگر شود.

وی در خصوص مذاکره باشگاه با اریکسون گفت: این بحث‌ها به الان برنمی‌گردد و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح است.

در ادامه مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این خبر تکذیب شده و خبرنگار دوباره از استیلی پرسید آیا چنین مسئله‌ای درست است. استیلی در پاسخ گفت: نمی‌دانم تکذیب کنند یا نکنند؛ اگر ما دنبال حاشیه سازی هستیم بحث‌مان فرق می‌کند. به طور مثال ما کریم باقری را آورده‌ایم که الگوی بسیار مناسبی برای دیگر بازیکنان است و این همه درباره باقری خوب گفته‌ایم اما روزنامه‌ها تیتر زده‌اند که کریم را آوردیم تا بازیکنان با هم شوخی نکنند.

استیلی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکرات مدیران باشگاه با دیگر مربیان شما را ناراحت نمی‌کند و آیا این مسئله به لحاظ اخلاقی درست است یا خیر گفت: قبول دارم که این مسئله درست نیست و باشگاه هم اعلام کرده که مذاکره برای سال آینده است اما نمی‌دانم که به چه زمانی برمی‌گردد شاید نیم فصل. شاید اگر امروز مقابل سایپا نتیجه نمی‌گرفتم به مشکل می‌خوردیم اما باز هم همه چیز را به باشگاه واگذار کردم ولی به تیمم اعتقاد دارم و تمام تلاش خود را تا آخرین روز انجام خواهم داد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)