اگر ده نفره نمی شدیم بازی را می بردیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه تیمش شایسته کسب پیروزی برابر سپاهان بود گفت هواداران این تیم هیچ بهره ای برای بهبود وضعیت تیم ندارند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس حمید استیلی در مصاحبه پس از تساوی برابر سپاهان با عصبانیت در برابر دوربین تلویزیونی قرار گرفت و گفت : من نمی دانم تیم یه  این خوبی با سپاهان بازی کرد چرا باید اعتراض کنند؟ این چه هواداری است؟

 

وی ادامه داد : چرا ما را تنها می گذارند؟ از دقیقه 75 علیه ما شعار می دهند. تمام موجودی ما این است. 7 بازیکن ما ملی پوش هستند. با این وضعیت ما نتوانستیم تمرین کنیم اما آنها را در ترکیب گذاشتیم. حسین بادامکی در این بازی محروم بود ، وحید هاشمیان مصدوم بود با این وجود هم نیمه اول هم نیمه دوم ما بیشترین موقعیت را داشتیم .  این تیم سپاهان بود که چندین دوره در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده . اگر ما 10 نفره نمی شدیم بازی را می بردیم اما بعد از 10 نفره شدن مجبور شدیم حفظ نتیجه کنیم.

 

استیلی در خصوص تعویض های خود گفت: ما اولادی را به بازی آوردیم که دیدید که شرایط خیلی خوبی داشت و یکی دو موقعیت عالی درست کرد. غلامرضا رضایی خسته شده بود و دیگر توان دویدن نداشت و در کنار زمین خودش به من گفت تعویضش کنم. اینها 48 ساعت است به تیم پیوسته اند و نای راه رفتن ندارند.

 

سرمربی پرسپولیس با انتقاد شدیدالحن از اعتراضات تماشاگران این تیم ادامه داد : شما بروید داخل رختکن را ببینید تمام بازیکنان یک گوشه افتاده اند. این چه فرهنگی است؟ ما هیچ بی احترامی به هواداران نکرده ایم اما آنها تیم خودشان را تشویق نمی کنند. در شهر خودمان چرا هواداران تیم سپاهان به من فحش می دهند؟

 

وی درباره اینکه با درخواست باشگاه پرسپولیس بازی از روز جمعه به شنبه افتاد و باعث کاهش تماشاگران شد گفت: این هوادار هیچ بهره ای برای ما ندارد و بازیکنان می گویند اگر تماشاگر بشتری بیاید استرس بیشتری داریم.

وی درباره بازی بعدی این تیم برابر سایپا گفت : از سازمان لیگ میخواهیم بازی ما را عقب بیندازد و با دو روز استراحت نمی توانیم بازی کنیم. همان طور که تیم استلال چهارشنبه بازی می کند.

 

استیلی در پایان گفت : ما هواداری می خواهیم که در سختی ها با ما باشد .  می خواهیم نیم فصل چندین بازیکن بگیریم و شرایط را بهتر کنیم. در پایان از هوادارانی که ما را تشویق کردند تشکر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)