مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی گفت: این پیروزی هدیه ای بود به هواداران پرسپولیس.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حمید استیلی پس از پیروزی 3-2 مقابل ذوب آهن در جام حذفی گفت: این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم به خصوص به هوادارانی که در سرمای اصفهان به فولاد شهر آمدند و از ما حمایت کردند.

 

استیلی افزود: به ابراهیم زاده بابت تیم خوب ذوب آهن تبریک می گویم چون هر سال تیم خوبی را روانه مسابقات می کند و بازیکنان زیادی از ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی می شوند. بازی سختی در اصفهان مقابل ذوب آهن داشتیم و خدا را شکر با پیروزی آن را پشت سر گذاشتیم.

 

استیلی ادامه داد: ما در این مسابقه دو بار از حریف عقب افتادیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. ضمن اینکه چند بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و محمد نوری هم به دلیل مصدومیت نتوانست از ابتدا بازی کند. به بازیکنانم گفته بودم در بازی های حذفی حق اشتباه نداریم و به تک تک آن ها خسته نباشید می گویم.

 

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه با صعود تیمش به دور بعدی به رویارویی با استقلال می اندیشد، گفت: در این مسابقه متاسفانه دو بار روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم چرا که میانگین قدی پرسپولیس در بازی امروز پایین بود.

 

 

استیلی در خصوص نوسان پرسپولیس در مسابقات این فصل گفت: ما در 7،8 بازی اخیر خوب عمل کردیم و جزو دو تیم برتر لیگ بودیم و در جام ولایت قهرمان شدیم. متاسفانه ابزار کافی را در اختیار نداریم و امروز هم 2 بازیکن امید را روی نیمکت نشاندیم.

 

 

استیلی در پایان گفت: در تعطیلات نیم فصل با جذب چند بازیکن پرسپولیس را تقویت می کنیم، نوسان را قبول داریم و انشالله این مسئله با حضور نفرات جدید حل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)