مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم بازیکنانی دارم که همه آنها برای بازی کردن در ترکیب اصلی تشنه هستند.

 

حمید استیلی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه پس از اتفاقاتی که هنوز هم معتقدم از روی بدشانسی نصیب ما شد 6 امتیاز بسیار شیرین را از تیم‌های فجرسپاسی و صبا خوب گرفتیم و تا حدودی خود را به بالای جدول کشیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده است.

وی افزود: هدف ما این است در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روند موفقیت را حفظ کنیم و با تمام قوا به هدف های بزرگ خود برسیم.

 
وی افزود: هدف ما این است که در آینده از این فراز و نشیب بیرون بیاییم و راحت‌تر نتایج را به نفع خودمان با فوتبالی زیبا در طول 90دقیقه به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما این پتانسیل را دارند که حریفان را راحت‌تر غافلگیر کنند.

استیلی در پاسخ به سؤالی در خصوص دعوت از چهار بازیکن پرسپولیس به تیم ملی نیز گفت: همیشه سعی کرده ام  بازیکنانی که در اختیار من است را به بهترین شکل آماده خدمت به تیم ملی باشند. همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی کشورمان در دیدار برابر بحرین و بازی‌های بعدی موفق باشد. تک تک بازیکنانم لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

استیلی خاطرنشان کرد: من به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم اما معتقدم حداقل جای 2 بازیکن ما در این تیم خالی است و امیدوارم تیم ملی کشورمان با تلاش و کوشش فراوان در دیدار برابر بحرین موفق تا انشاءالله راهی جام جهانی شود.

سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری اردوی تدارکاتی این تیم نیز گفت: به احتمال 99 درصد راهی قطر یا امارات خواهیم شد تا از تعطیلات بهترین استفاده را بکنیم. به دنبال این هستیم تا یک بازی تدارکاتی پرقدرت را انجام دهیم اما متأسفانه برخی از تیم های خوب در امارات و قطر در حال برگزاری مسابقات هستند. ما به دنبال این هستیم تا در این اردو نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم.

وی درباره بازی استقلال و ملوان نیز گفت: من این بازی را کامل ندیدم البته نظری درباره این بازی نمی‌دهم چون من فقط موظفم که درباره تیم خودم نظر دهم و نباید تمرکز خودم را به خاطر تیم‌های دیگر مشغول کنم. به همین دلیل اظهارنظری درباره این بازی نمی‌کنم.

استیلی در پایان  در خصوص نارضایتی برخی بازیکنان نیز خاطرنشان کرد: مطمئن باشید من مربی هستم و موظف هصتم که حق تلاش و کوشش آنها را باید بدهم. بازیکنان بجنگند و خود را به من ثابت کنند تا انشاءالله در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که خدا رو شکر همه آماده خدمت به پرسپولیس هستند و تشنه حضور در ترکیب اصلی. من از این بابت بسیار خوشحالم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)