مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس، گفت: کاپیتان تیم ما آقای کریمی است و کاپیتان های دوم و سوم هم در زمین مسابقه مشخص خواهند شد.

 

حمید استیلی در نشست خبری قبل از بازی با ملوان بندر انزلی در اولین دیدار از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: همیشه بازی اول از حساسیت خاصی برخوردار است.

 

ما بازی مهمی را در پیش داریم، مخصوصا با تیمی بازی می­کنیم که از تیم های ریشه دار با طرفداران قدیمی خود است.این تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد.

 

وی افزود: سال گذشته چهار بازی با این تیم انجام دادیم که بازی های خیلی سختی بود و امسال نیز اولین بازی مان با این تیم است و انشاءا… بتوانیم در تهران با حمایت هواداران، توکل به خدا و بازی خوب بچه ها، سه امتیاز بازی را بگیریم و سربلند از این میدان خارج شویم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد انتقام این تیم از ملوان در بازی های فصل گذشته و جام حذفی، گفت: آخرین بازی که پرسپولیس سال گذشته در برابر این تیم انجام داد، خیلی خوب بازی کرد و قبل از اینکه 10 نفره بشود واقعا خوب ظاهر شد اما بعد از 10 نفره شدن یک مقدار از انسجام تیم آنها کاسته شد و در بازی برگشت هم خوب کار کردند.

 

حمید استیلی ادامه داد: بازی سختی مقابل این تیم داریم ولی ما هم تمرینات خیلی خوبی را انجام داده ایم و بازیکنان بزرگی را جذب کردیم و بیشتر روی نقاط ضعف مان کار کردیم. بازیکنان ملی پوش ما، دو روز است که به ما اضافه شده اند و انشاءا… که روز سه شنبه بتوانیم بازی قابل قبول و در خور نام پرسپولیس را ارائه دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد احضار به سازمان لیگ افزود: امروز آمدم تا این موضوع را بررسی کنم که متاسفانه آقای علیپور حضور نداشتند و انشاءا… در روزهای آینده حتما ایشان را می­بینم. ضمن اینکه هیچ مشکلی وجود ندارد. من معتقدم هم آقای علیپور و هم آقای عزیز محمدی واقعا به فوتبال این کشور کمک می کنند. حالا یک موقع یک صحبتی هایی می شود، یک نقطه نظراتی مطرح می شود و اگر شفاف باشد بهتر است و تا زمانی که صحت و سقم قضیه روشن نشده، بهتر است که رسانه ای نشود.

 

حمید استیلی در خصوص سوالی مبنی بر اینکه آیا واقعا از جذب این نفرات رضایت دارید، گفت: بله صد در صد رضایت دارم، ما تمرینات و اردوهای خیلی خوبی داشتیم. فقط یک مقدار دیر جمع شدیم و آن هم به خاطر دیر تمام شدن بازی های جام حذفی و انتخاب کادر فنی بود ولی ما در آن زمان سعی کردیم نقاط ضعف مان را پوشش بدهیم و کنار این مسئله نداشتن بازیکنان ملی پوش مزید بر علت شد. ما 6 بازیکن ملی پوش داشتیم و دو بازیکن آسیب دیده از سال قبل، شیری و علی عسگری با مصدومیت مواجه بودند و این 8 بازیکن به اضافه اینکه ما در دقایق آخر یک بازیکن خارجی و جواد کاظمیان را جذب کردیم که این 10 بازیکن خیلی عملکرد تیمی ما تاثیرگذار بود و تقریبا نیمی از تیم را در اختیار نداشتیم ولی خدا را شکر در این زمانی که داشتیم تا حدودی هم هماهنگ شدیم و امیدواریم تا بازی های چهارم و پنجم تیم ما هماهنگ تر شود.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه آرتروز بازیکن خارجی پرسپولیس تصریح کرد: این بازیکن با تائید کمیته پزشکی به ما معرفی شد. او سال گذشته در لیگ برتر پرتغال بازی کرده و ما در بازی تدارکاتی ایشان را به همراه آقای پنجعلی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران مورد ارزیابی قرار دادیم و چون آقای پنجعلی در پستی که او بازی می کند، بازی می کرده، نقاط ضعف و قوت او برای ما ارزیابی شد و به این نتیجه رسیدیم که وی را جذب کنیم.

 

استیلی در مورد مصدومان پرسپولیس افزود: مجتبی شیری و حمیدرضا علی عسگری از مصدومان ما هستند. شیری در بازی با ملوان با تکلی از سوی اولادی مصدوم شد و حمیدرضا علی عسگری هم به علت حضور در اردوهای تیم ملی بزرگسالان، امید و پرسپولیس با فشارهای زیاد تمرینات با مصدومیت مواجه شده که ما سعی کردیم به ایشان استراحت بدهیم و هر زمان که شرایط مناسب را داشت به تمرینات گروهی و مسابقات باز خواهد گشت.

 

وی همچنین در خصوص اولادی، گفت: مهرداد دو روز است که با ما تمرین می کند و با توجه به اینکه مقداری درد از ناحیه شانه احساس می کند، تمرینات خوبی را با ما در این دو روزه انجام داده است و مشکلی برای بازی ندارد.

 

استیلی درباره حضور دستیار سابقش در تیم شاهین در تمرینات پرسپولیس افزود: آقای حسینی دوست من است و طی دو روز در کنار ما بوده است و جزو کادر فنی ما نیست.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد معرفی کاپیتان های دوم و سوم، گفت: کاپیتان تیم ما آقای کریمی است و کاپیتان های دوم و سوم هم در زمین مسابقه مشخص خواهند شد.

 

حمید استیلی در مورد عدم حضور علی کریمی در کنفرانس قبل از بازی با ملوان، گفت: علی کریمی از حضور در این نشست بی اطلاع بود و گرنه حتما پاسخگوی سوالات مطروحه بود.

 

سرمربی سرخپوشان درباره سوالی با عنوان اینکه شما جایگزین کسی شده اید که طی دو فصل، دو قهرمانی برای پرسپولیس کسب کرده است و تماشاگران او را دوست دارند، همینطور که شما را دوست دارند، ارزیابی شما در مورد عدم نتیجه گیری در این تیم چیست؟، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا هواداران بازی های خوب و زیبا در کنار نتایج مطلوب می خواهند و ما هم هدفمان این است که هم خوب بازی کنیم و هم نتایج لازم را بدست آوریم. چندین سال در این تیم بودم. هم بازی کردم و هم مربی بودم و تمام شرایط را در این خصوص درک می کنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)