مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اعلام كرد كه در طول مدت حضور تيم ملي كشورمان در اتريش به صورت تلفني با مهرداد اولادي در ارتباط بوده و به توافق نهايي با اين بازيكن نيز دست پيدا كرده ايم كه اميدوارم با بازگشت او از اردوي تيم ملي قرارداد نهايي خود را به ثبت برسانيم.

 

حميد استيلي صبح شنبه  افزود: خوشبختانه وضعيت پرسپوليس بسيار مناسب است و از شرايط موجود تيم راضي هستم.

وي در خصوص وضعيت مهرداد اولادي ادامه داد: با اولادي به صورت تلفني توافق كرده ايم و اميدوارم پس از بازگشت از اردوي تيم ملي قرارداد خود را با او امضا كنيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با حضور اولادي بسياري از مشكلات ما در خط حمله برطرف خواهد شد و اميدوارم او را در تركيب خود ببينيم.

وي در خصوص انتخاب محسن عاشوري به عنوان دستيار خود تصريح كرد: عاشوري گزينه اصلي من براي حضور در كادرفني بود كه خوشحالم توانستيم نظر او را جلب كنيم.

وي با اشاره به آخرين وضعيت دستيار خارجي خود اظهار داشت: در حال حاضر با هنكه و ساير گزينه هاي خود در حال مذاكره هستيم و اميدوارم هرچه زودتر گزينه مد نظر خود را در تمرينات ببينيم.

استيلي در خصوص بازيكن مد نظر خود در پست دفاع چپ گفت: قصد دارم از يك بازيكن خارجي با كيفيت براي اين پست استفاده كنم كه اميدوارم بتوانيم بهترين گزينه را انتخاب كنيم.

وي ادامه داد: كريم انصاري فرد و ادينيهو نيز مد نظر ما هستند كه اميدوارم بتوانيم اين دو بازيكن را جذب كنيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شرايط اين تيم گفت: خوشبختانه بازيكنان پيشرفت بسيار زيادي كرده اند و اي كاش در طول اين مدت بازيكنان ملي پوش خود را نيز در اختيار داشتيم.

وي در خصوص اينكه آيا هاشميان در ليست او قرار دارد اظهار داشت: نفرات مد نظر خود را به مديران باشگاه داده ام و اگر صلاح بود آنها اعلام مي كنند.

استيلي در خصوص اينكه آيا برگزاري جلسات پيشكسوتان پرسپوليس مي تواند براي اين تيم در فصل جاري حاشيه سازي كند گفت: قصد ندارم در اين شرايط به اين مسايل بپردازم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)