پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در حساس ترین مقطع پیش از آغاز فصل قرار دارد و بلاتکلیف ترین روزهای خود در سال 93 را سپری می کند.

از زمانی که وزارت ورزش هیئت مدیره جدید این باشگاه را معرفی کرد و مدیریت جدید آن با کلی وعده و وعید و قول های بزرگ روی کار آمد زمان چندانی نگذشته که اکثر قول ها و ادعاهای بزرگ رنگ باخته و دیگر خبری از روزهای پرامید برای هواداران این تیم نیست.

روز گذشته اظهارنظر عجیب و تامل برانگیزی از سوی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس روی خروجی یکی از خبرگزاری ها رفت مبنی بر اینکه برایش تفاوتی ندارد اینکه در پرسپولیس بماند یا راه آهن او را بخواهد!

این اظهار نظر اوج استیصال و بی تفاوتی اعضای جدید پرسپولیس نسبت به این تیم پس از ناکامی در پروژه مالکیت دوستان استیلی در این باشگاه و خروج وی از هیئت مدیره آن درپی خرید باشگاه راه آهن می باشد.

استیلی به کمک رفقای متمولش امتیاز راه آهن را گرفته و برای آن هزینه می کند و مطمئنا تیم خود را برای باختن به زمین نمی فرستد و امسال به دنبال نتیجه گرفته است. وقتی مالک یک باشگاه دیگر در تیم قبلی خود سمت ندارد باقی ماندن دوستانی که به واسطه او به این تیم آمده اند توجیهی باقی می گذارد؟

ما همچنان امیدواریم این دیدگاه از پایه غلط باشد و تمامی اعضای انتصاب شده به هیئت مدیره پرسپولیس بدون تعلق به نام و یا فرد خاصی شخصا علاقه مند به این تیم و فعالیت و هزینه کردن در آن باشند و چنین دست تغییرات و جابجایی هایی خللی در روند رفتاری آنان ایجاد نکند اما شواهد و قرائن نشان می دهد چندان به این مساله نباید خوشبین باقی بمانیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)