مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این تیم با توجه به مصدومان و محرومان زیادی كه دارد كاری دشوار در دیدار مقابل سپاهان در پیش رو خواهد داشت.

 

حمید استیلی افزود: تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم اما دور بودن ملی پوشان از تمرینات تیم و همچنین مصدومان و محرومان مشكلات اصلی تیم ما هستند. وحید هاشمیان نیز متاسفانه با مصدومیت روبه رو شده است و حدود سه هفته از تمرینات تیم دور خواهد بود كه این موضوع نیز به مشكلات ما می افزاید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با شرایطی كه تیم ما دارد و اینكه محكوم به بردن هستیم كار سختی را در دیدار مقابل سپاهان در پیش رو داریم و امیدوارم دچار مشكل نشویم.

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینكه چگونه می خواهد جای خالی دو مدافع مصدوم خود را در تركیب اصلی پر كند، تصریح كرد: در تمرینات و مسابقات جام ولایت بازیكنان زیادی را آزمایش كرده ایم كه خوشبختانه در این بین مدافع خارجی ما به خوبی جواب اعتمادمان را داد.

 

وی در خصوص حضور كریم باقری و همچنین احتمال بازگشت او به میادین فوتبال اظهار داشت: باقری بازیكن بسیار بزرگی است و خوشبختانه با حضورش در تمرینات روحیه تیم ما را بالا برده است و در مسایل فنی نیز به ما كمك می كند.

 

استیلی ادامه داد: باقری به هیچ عنوان قصد ندارد به میادین فوتبال باز گردد و تنها با حضور در تمرینات می خواهد كمك بزرگی به موفقیت تیم در بازی های آینده كند.

 

وی در خصوص جدایی سعید عزیزیان و نداشتن مربی دروازه بان ها گفت: شرایطی پیش آمد كه عزیزیان از تیم ما جدا شد و در حال حاضر بدون مربی به كار خود ادامه می دهیم امیدوارم بتوانیم یك مربی خوب ترجیحا خارجی را هر چه سریعتر جایگزین وی كنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اهدای یك دستگاه خودرو پژو پارس به وی پس از انتخاب به عنوان مربی اخلاق از سوی سازمان لیگ خاطرنشان كرد: از باشگاه به خاطر این هدیه و اهمیت به بحث اخلاق تشكر می كنم.

 

استیلی در خصوص وضعیت غلامرضا رضایی بازیكن ملی پوش این تیم اظهار داشت: متاسفانه او در مسابقات تیم ملی با مصدومیت روبه رو شده است و امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و بتواند ما را در دیدار مقابل سپاهان همراهی كند.

 

وی در پایان اعلام كرد علی كریمی به احتمال فراوان این تیم را در دیدار مقابل سپاهان همراهی خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)