پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس مدعی شد این تیم امسال در3 جام حضور دارد و هیات مدیره و مدیرعامل تمام تلاش خودش را می‌کند تا با حفظ بازیکنان فصل قبل وجذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، تیمی قدرتمند را روانه مسابقاتت کند تا در هر 3 جبهه حضوری موفق داشته باشد.

گفتگو با حمید استیلی  را در زیر بخوانید:

 

در مورد دستور جلسه دیروز هیات مدیره صحبت می‌کنید؟
بحث در مورد مسدودشدن حساب‌های باشگاه، کمیته فنی و تیم‌های پایه و چارت تشکیلاتی باشگاه و بدهی‌ها بود.

عده‌ای تصور می‌کنند بدهی‌ها را قرار است خیلی زود پرداخت کنید. واقعاً همین‌طور است؟
اصلاً به این زودی بدهی‌ها پرداخت نمی‌شود. نمی‌توان بدهی چند سال را در یک‌سال تسویه کرد. اول دنبال شکل‌گرفتن تیم اصلی که ویترین باشگاه است، هستیم و بعد در رابطه با تشکیلات و تولید بازیکن و مدارس فوتبال هستیم که ساماندهی شود که کمیته فنی باید آن را انجام دهد. کمیته فنی از آدم‌های بزرگی تشکیل شده که با شرح وظایف مشخص این کارها را انجام می‌دهند. در مورد بدهی‌ها هم آنهایی که در اولویت هستند را آرام آرام پرداخت می‌کنیم که اولویت اول بازیکنان فصل قبل هستند و بعد تیم‌های پایه و پس از آن به سراغ بدهی‌های متفرقه می‌رویم.

باتوجه به شرایط موجود چه فصلی برای پرسپولیس متصور هستید؟
ما در 3 جام هستیم و باید ابزار لازم را برای کادر فنی مهیا کنیم تا درهر 3 جام قدرتمند ظاهر شویم. باید تیم خوب سال قبل را حفظ کنیم و بازیکنان مد نظر کادر فنی برای فصل جدید را جذب کنیم تا برای مسابقات آماده شوند و فصل خوبی را آغاز کنند.

بحث استعفای رحیمی مدیرعامل باشگاه که هر روز شایعه می‌شود، صحت دارد؟
اصلاً تا الان هیچ استعفایی نبوده و آقای رحیمی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و هیات مدیره هم حمایت کامل را از مدیر عامل باشگاه دارد تا کارش را با قدرت ادامه دهد.

اینکه می‌گویند شما دوست ندارید سخنگوی هیات مدیره باشید، واقعیت دارد؟
در همان جلسه اول این بحث مطرح شد و گفتم دوست ندارم سخنگو باشم، اما اعضای هیات مدیره خواستند سخنگو باشم و مصوبات را بازگو کنم چون ورزشی هستم و بهتر می‌توانم مصوبات را منتقل کنم که من هم قبول کردم.

و در مورد بحث علی کریمی و بازگشت احتمالی‌اش به پرسپولیس؟
علی کریمی یکی از اسطوره‌های پرسپولیس است، اما در رابطه با آمدنش کادر فنی نظر می‌دهند و تصمیم می‌گیرند و این مسائل جزو وظایف مدیرعامل و کادر فنی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)