مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی مقابل داماش را هواداران پرسپولیس رقم زدند که در سخت ترین شرایط از این تیم حمایت کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهارمین پیروزی تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر در خصوص شرایط این تیم و تعطیلات لیگ صحبت هایی را انجام داد که با هم می خوانیم:

 

 

قبل از بازی با اطمینان خاطر خاصی صحبت از پیروزی می کردید، واقعا نگران نبودید؟

نگرانی که همیشه وجود دارد ولی مساله این است که ما در اکثر بازی های قبلی خودمان که به نتیجه دلخواه نرسیده بودیم هم، تیم برتر میدان بودیم و این را آمار هر بازی نشان می داد. برای این بازی هم آنالیز دقیقی از حریف داشتیم و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی شناسایی کرده بودیم و با آگاهی کامل وارد بازی شدیم. می دانستیم که بچه ها در شرایط طبیعی نتیجه را به سود خود رقم می زنند. برنامه ریزی خوبی هم داشتیم و در هر دو نیمه خوب بودیم ولی در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم و مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.

 

در ورزشگاه علاوه بر مازیار زارع، شعارهایی علیه شما هم سر داده شد؟

از قبل می دانستیم که بویژه برای مازیار شرایط بدی ایجاد می شود. به همین خاطر با مازیار صحبت کرده بودم و از بچه های تیم هم خواسته بودم که مراقب مازیار باشند و او را حمایت کنند. البته به من هم لطف زیادی شد.

 

از سوی پرسپولیسی ها که تحت فشار نبودید؟

هواداران خودمان مثل بازی قبل عالی بودند و به خوبی از تیم حمایت کردند و اجازه ندادند احساس غربت کنیم و این نتیجه متعلق به آنها است.

 

دفعه قبل هم که دو پیروزی به دست آوردید، لیگ متوقف شد که روند صعودی تیم را متوقف کرد، حالا این نگرانی باز هم وجود دارد؟

کاملا درست است. این مسئله باز هم تکرار می شود. دفعه قبل هم دو پیروزی آوردیم که لیگ متوقف شد. قطعا این مسئله به ضرر ما تمام می شود، چون مثل دفعه پیش یکسری از بازیکنان را همراه نخواهیم داشت تا تمرینات کاملی داشته باشیم. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و قطعا ما تدابیر خاصی را اتخاذ می کنیم تا با بهره گیری از تعطیلات، آثار منفی این وقفه را به حداقل برسانیم و در پایان تعطیلات لیگ را با پیروزی آغاز کنیم. البته مسائل دیگری هم وجود دارد که سه اخطاره شدن بادامکی و نصرتی از آن جمله است ولی ما از همین حالا به فکر هستیم تا خودمان را آماده کنیم.

 

برای برپایی اردو چه برنامه ای دارید؟

ما دنبال این هستیم که جایی اردو بزنیم که بتوانیم خوب تمرین کنیم.

 

درباره عملکرد محمد نوری و غلامرضا رضایی بعد از آن هجمه ای که علیه آنها بود، چه نظری دارید؟

در این مدت صحبت های زیادی شده است. نوری و غلامرضا خیلی مورد هجمه بودند، بعضی در مورد آنها، حرف هایی به من زدند ولی به تعصب، سلامت و پتانسیل این دو بازیکن ایمان داشتم و فکر می کنم حالا به منتقدان خود قبولانده باشند که در موردشان اشتباه می کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)