پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به رغم اینکه خالقی‌فر بازیکن خوب ماست و با جدایی او متضرر هم می‌شویم اما برای کمک به پرسپولیس این موضوع را می‌پذیریم.

حمید استیلی، در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن و مسائلی که در خصوص جدایی برخی بازیکنان این تیم و پیوستن برخی بازیکنان مطرح شده است،‌صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانیم.

طبق آماری که به دست آمده تیم شما از بیشترین بازیکن جوان تا پایان هفته چهاردهم استفاده کرده است. نظرتان در این باره چیست؟

با توجه به اینکه دیر کارمان را آغاز کردیم دوران آماده‌سازی خوبی نداشتیم. هدف ما از ابتدا این بود که به بازیکنان جوان میدان بدهیم زیرا از طرفی مبلغ قراردادشان پایین است و از طرف دیگر انگیزه‌شان بالاست. به هر حال استفاده از این بازینان غرامت دارد که ما هم حاضر بودیم آن را بپردازیم و جواب آن را گرفتیم. 6 بازیکن‌مان به تیم ملی امید دعوت شدند و ما با وجود اینکه در اختیار گذاشتن آنها به نفع ما نبود و شاید از این موضوع متضرر شدیم اما این کار را انجام دادیم زیرا حضور بازیکن در تیم امید افتخاری محسوب می‌شود که ما حاضر شدیم به خاطر تیم ملی این آسیب را بپذیریم. برنامه‌ریزی ما 3 تا 5 ساله است و می‌خواهیم بازیکنان بااخلاق و فنی پرورش دهیم.

موضوع مالکیت شما به کجا کشیده شد؟ اصلا امید دارید که این مسئله حل شود؟

هنوز این مشکلات وجود دارد و واقعا ما از این مسئله خسته‌ شده‌ایم. اگر این بازیکنان نبودند نمی‌توانستیم ادامه دهیم. ما پرداخت‌هایی داشته‌ایم و کارهایی انجام داده‌ایم و امیدوارم هر چه زودتر این مسئله مشخص شود.

در دیدار دوستانه مقابل صبا درگیری به وجود آمد و بازیکن این تیم سیلی به بازیکن تیم شما زد.

درگیری کوچکی بود که خدا را شکر ختم به خیر شد و از آن به بعد بازی خوبی برگزار شد. در جریان بازی اتفاقی افتاد که با دخالت مرفاوی و من این موضوع ختم به خیر شد.

گفته می‌شود قرار است شما بازیکنانی را از پرسپولیس بگیرید و در عوض بازیکنانی را در اختیار این تیم قرار دهید. صحبت از حضور رضا خالقی‌فر در پرسپولیس است. صحبتی در این مورد انجام می‌دهید؟

ما در خصوص اینکه چه بازیکنی را جذب کنیم تصمیمی نگرفته‌ایم اما در مورد خالقی‌فر باید بگویم صحبت‌هایی شده و پرسپولیس برای حضور این بازیکن ابراز تمایل کرده است. ما هم چون می‌خواهیم پرسپولیس نتیجه بگیرد و این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید رقابت کند هر کمکی که از دست‌مان برآید انجام می‌دهیم. با وجود اینکه از دست دادن خالقی‌فر برای ما سنگین تمام شود اما برای پرسپولیس این کار را می‌کنیم.

یعنی شما به دنبال بازیکنی از پرسپولیس نیستید؟

ما بازیکنانی را می‌خواهیم که نیاز داریم در پست دفاع و یک بازیکن پلی‌میکر می‌خواهیم که بتواند به تیم کمک کند. هم اکنون تصمیمی درباره جذب بازیکن نگرفته‌ایم. نوید خوش‌هوا در تمرینات ما حاضر شده. او بازیکن با اخلاقی است که ظرف چند روز آینده در مورد پیوستنش به تیم تصمیم خواهیم گرفت. اگر شرایط دو طرف به گونه‌ای باشد که دو طرف به یکدیگر کمک کنند قرارداد خواهیم بست.

نزدیک دربی 79 هستیم. نظر شما درباره این بازی چیست؟

بازی سختی است. تیمی که بازنده باشد نوک پیکان انتقاد به سمت سرمربی و مدیران شکل خواهد گرفت. به همین دلیل معمولا بازی‌های زیبایی را شاهد نیستیم زیرا باختن در دربی شرایط را برای تیم خیلی سخت می‌کند. ما بازی‌های جذاب و خوبی را انجام دادیم اما نتایج را واگذار کردیم زیرا ابزار کافی و بازیکنان کافی را نداشتیم. هیچ موقع هم به بازی جذاب امتیاز نمی‌دهند. هواداران از شکست ناراحت می‌شوند و سرمربیان دو تیم به اولین چیزی که فکر می‌کنند نباختن است. امیدوارم پرسپولیس در این دیدار به برتری برسد تا با تقویت تیم در نیم‌فصل و جذب بازیکنان خارجی بتواند شرایطش را بهبود بخشد.

اخیرا هم تندیس علی کریمی با حضور شما در منطقه 21 تهران نصب شد.

با توجه به اینکه شهردار منطقه 21 از دوستان نزدیک من است و من را به عنوان مشاور ورزشی آن منطقه انتخاب کرد ما کارهایی را در منطقه انجام دادیم و مدارس رایگانی برای کودکان را‌ه‌اندازی کردیم با توجه به اینکه علی کریمی هم بچه همان محله است از یک سال پیش تصمیم گرفتیم برای قدردانی از او و همچنین ایجاد انگیزه برای کودکان تندیس او را آماده کنیم. اینکه کودکان محله متوجه شوند علی کریمی از این منطقه کار خود را آغاز کرده باعث انگیزه و دلگرمی به آنها می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)