کریمی به اولادی اجازه داد پنالتی را بزند

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر سایپا گفت: بعد از این بازی هم عده‌ای علیه من شعار ‌دادند.

 

حمید استیلی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت:‌ زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و تنها دو روز فاصله بازی ما با مسابقه قبلی بود. امروز برای اینکه بتوانیم 18 نفر داشته باشیم، از سه بازیکن تیم امیدمان استفاده کردیم.

وی افزود: از بچه‌ها تشکر می‌کنم. ما می‌توانستیم زودتر به گل برسیم. سایپا در هر دو نیمه شرایط خوبی داشت. بین نیمه دستورات تاکتیکی به بچه‌ها دادم. اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم با نتیجه پرگل‌تری می‌بردیم اما باز خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

استیلی در خصوص اینکه تماشاگران کمی به ورزشگاه آمده بودند، گفت: به طور کل تماشاگران فوتبال کم شده‌اند اما باید بگویم که تمام هستی پرسپولیس تماشاگرانش هستند. دیدید که امروز بازی تمام شد اما باز هم عده‌ای علیه من شعار می‌دادند. یکسری اذیت می‌کنند. پرسپولیس به نفس هوادار زنده است. اگر بازی استقلال را هم در این ساعت بگذارند تماشاگران کمی می‌آیند اما قبول دارم همه چیز تحت الشعاع نتیجه است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چه تصمیمی در مورد میثاق معمارزاده گرفته است، اظهار داشت: کار ما ساختن بازیکن است نه تخریب کردن. در تیم به همه بازیکنان سعی می‌کنیم یاد بدهیم که اول انسان خوبی باشند و بعدا بازیکن خوب. درست است همه چیز تحت الشعاع نتیجه قرار گرفته اما نباید اصول را زیر پا گذاشت.

وی افزود: امروز با وجودی که فقط یک گلر داشتم اصول را زیر پا نگذاشتم. من به میثاق گفتم که کارکردن با این شرایط سخت است. مهم این است که در کار تیمی همه یکدل باشند و یک تیم شویم. ما همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم. در این دو بازی اخیر دیدیم که نقش گلر چقدر مهم است و حقیقی برای ما خوب کار کرده است.

استیلی ادامه داد: اگر در یک تیم یک نفر انرژی منفی داشته باشد، به بقیه هم منتقل می‌شود. سیبی که گندیده باشد در یک جعبه سیب همه را خراب می‌کند. ما خیلی سعی کردیم این قضیه درست شود. میثاق معمارزاده گلر خوبی است و امیدوارم موفق شود. در این تیم گاهی باید از یکسری چیزها گذشت.

وی در باره نوسان پرسپولیس در نتیجه‌گیری و شعار هواداران گفت: ما به دنبال تقویت پرسپولیس هستیم و در حال مذاکره با چند بازیکن. می‌خواهیم تیم خوبی برای نیم فصل داشته باشیم. امروز از سه بازیکن تیم امید استفاده کردم و آنها هم با همه وجوشان بازی کردند. بعد از دربی فقط یک شکست آوردیم که آن هم مقابل مس کرمان بود اما این همه فشار روی ما قرار داشت. این فشار زیاد است. امیدوارم با صحبت‌هایی که می‌کنیم هواداران برای تشویق بیایند و در سختی همراه ما باشند. ما هم قول می‌دهیم بازی‌های بهتری انجام دهیم.

در ادامه نشست خبری، خبرنگاری از استیلی در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با اریکسون پرسید که به جای استیلی، ریاضتی مدیر رسانه‌ای این باشگاه پاسخ داد: این مسئله برای قبل بوده است و باشگاه پرسپولیس امروز این خبر را تکذیب کرد. نه اریکسون به ایران آمده و نه رویانیان از ایران خارج شده است.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چرا پنالتی اول را به اولادی داد، اظهار داشت: علی کریمی به عنوان کاپیتان تیم و نماینده من در زمین، این اجازه را به اولادی داد تا ضربه بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)