خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برگزاری جام حذفی بدوم حضور ملی پوشان را برای تیم هایی که سرمایه گذاری کلانی را امسال کرده اند بی عدالتی از سوی فدراسیون دانست.

حمید استیلی گفت: مگر می شود از بازیکنان تیم ملی توقع داشت بدون اینکه در کوران رقابت ها حاضر باشند در آمادگی کامل به سر ببرند؟ جام حذفی علاوه بر اینکه رقابت های مهیج و تماشاگرپسندی می تواند فرصت خوبی برای آماده نگه داشتن بازیکنان ملی پوش باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: امسال برخی از تیم ها با وضعیت اقتصادی سرمایه گذاری کلان در فوتبال کرده اند و محروم کردن بازیکنان ملی پوش آنها از حضور در جام حذفی عین بی عدالتی است و این باشگاه ها می خواهند میوه سرمایه گذاری خود را با قهرمانی در لیک برتر و یا جام حذفی بچینند ولی فدراسیون با این تیم خود این تلاش باشگاه ها مخر باطل می زند.

استیلی در خصوص رونق جام حذفی بدون حضور ملی پوشان تصریح تصریح کرد: سرمایه اصلی ورزش ما تماشاگران هستند و حرف اول در فوتبال را آنها می زنند و جام حذفی با توجه به حذف تیم ها با یک باخت تماشاگران بیشتری نسبت به بازی های لیگ برتر دارد و برگزاری این رقابت ها بدون حضور ملی پوشان یعتی خودزنی و محروم کردن استادیوم ها از حضور تماشاگران و قطعاً برگزاری جام حذفی باید مانند سالهای گذشته با حضور تمام سرمایه های فوتبال باشد و این امر می تواند کمک بزرگی برای ساخت استعدادهای نهفته تیم های شهرستانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)