پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:شانس پرسپولیس برای قهرمانی خیلی زیاد است.

حمید استیلی  درباره دیدار تیم ملی مقابل کویت در مقدماتی جام ملت های آسیا عنوان کرد:این دیدار می تواند یک مسابقه تدارکاتی سبک باشد و هماهنگی بازیکنان را بالا ببرد.امیدوارم بتوانیم تا فرصت باقیمانده به جام جهانی به شرایط مطلوب و انسجام تیمی برسیم.

وی درباره اینکه به نظرش بهتر است در این دیدار بازیکنان اصلی به میدان بروند یا نفرات ذخیره گفت:از آنجاییکه در این مدت بازی تدارکاتی کمتر انجام دادیم بهتر است در این مسابقه نفرات اصلی بازی کنند.با این کار هماهنگی در تیم بیشتر خواهد شد.

استیلی درباره اینکه کی روش گفته است لازم نبود علی کریمی را در بازی با کویت محک بزند اظهار داشت:به صورت کلی بازیکنان بزرگ در جام جهانی می توانند به تیم ملی کمک کنند.هم از نظر روحی و هم تجربه حضور این دست بازیکنان اتفاق خوبی است.باید در این زمینه با سرمربی تیم ملی تعامل صورت بگیرد و به طور حتم کریمی می تواند به تیم ملی کمک کند.

وی درباره سه هفته پایانی لیگ برتر و شانس پرسپولیس برای قهرمانی در این بازی ها گفت:به نظر من شانس پرسپولیس برای قهرمانی خیلی زیاد است.این تیم سه بازی دارد که نسبت به تیم های مدعی  دیگر راحت تر است.باز هم می گویم پرسپولیس فعلی جزو برترین های تیم های پرسپولیس در 10 سال اخیر است.امیدوارم با قهرمانی دل هواداران شاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)