صعود به فینال جام حذفی کار بزرگی بود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال شاهین گفت: تا این لحظه حبیب کاشانی و اطرافیان ایشان برای حضور در پرسپولیس با من مذاکره نکرده اند.

 

حمید استیلی در خصوص پیشنهادات رسیده برای فصل آینده گفت: در یک مقطع گزینه مربیگری تیم ملی امید بود اما بعد از درگذشت مسعود وضعیت روحی مناسبی نداشتم و به همین خاطر کمی از فوتبال فاصله گرفتم. در حال حاضر از سه تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و در حال بررسی شرایط هستم.

 

استیلی در پاسخ به این سوال که یکی از این پیشنهادات مربوط به هدایت پرسپولیس است یا خیر؛ می گوید: حبیب کاشانی و هیچ یک از اطرافیان ایشان تاکنون با من تماس نگرفته اند و هیچ پیشنهادی از پرسپولیس ندارم.

استیلی در خصوص فینال جام حذفی و حضور پرسپولیس در این مرحله گفت: پرسپولیس با دایی کار بزرگی انجام داد و آرزوی قلبی من و همه هواداران این تیم قهرمانی در جام حذفی است. من به دلیل مشغله شخصی با دایی تماس نگرفتم اما در همه مصاحبه های این موفقیت را به او تبریک گفتم.

 

 

استیلی افزود: در ایران رسم بر اینست که مربی قهرمان را حفظ می کنند. فکر می کنم اگر دایی با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود این اتفاق رخ خواهد داد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)